我一定支持...........他的傘那麼好...

最支持型男傘

[ 本帖最後由 cc666 於 2009-4-9 15:19 編輯 ]

TOP

之前miss左, 希望再開團可以訂到

TOP

支持,前幾團我都miss左

TOP

支持開團啊!!!
好想買翻兩把...
好鬼正!!

TOP

原帖由 mcflurry 於 2009-4-8 12:26 發表
我好想要無敵傘啊!!!

係lo...都唔見有得買果把無敵傘...我剩係想要呢把
一見到就俾佢吸引住
唔知今次有冇得買,同有冇人知佢好唔好用呢?

TOP

我想買自動傘

TOP

interest !  support

TOP

支持.. 唔知有邊 d 推介呢???

TOP

之前 miss 左
支持!!

TOP

我都想訂幾把

TOP