原帖由 ivan1612 於 2009-3-21 21:19 發表
睇黎到係無人搞 純吹水post  唉 又無份

希望搞到啦

TOP

原帖由 keithpktkl 於 21/3/2009 10:27 PM 發表

希望搞到啦

等......繼續等.....

TOP

我都用緊IBM 跟廠機出o個d...
估唔到一用就用左10年 XD
無壞~而家想買返!!
我都想買

TOP

呢個post水份好高, 搞手又唔合資格

TOP

上星期六新高20元都比人買晒

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 roadwarrior 於 2009-3-24 00:29 發表


US layout? the only ones i saw there were European layout with non-English keys

咩版都比人買晒

TOP

原帖由 HK-Steven 於 2009-3-24 18:03 發表
model: SK-8809

http://www-307.ibm.com/pc/suppor ... ;lndocid=MIGR-54780

這個左上的新高有賣98元
89p8805

[ 本帖最後由 mark0822 於 2009-3-24 22:35 編輯 ]

TOP