有興趣定制版NO-PCIE卡&有燈+計速器版

TOP

幾時開團呀~~~

TOP

原帖由 vestzs 於 2009-9-24 08:27 發表
幾時開團呀~~~


已申請在25號正式開團
宜家執定D格式!但奇怪地我唔可以直接上傳 jpg

TOP

原帖由 qscaxz 於 2009-9-24 08:34 發表


已申請在25號正式開團
宜家執定D格式!但奇怪地我唔可以直接上傳 jpg


正~~~希望明天順利開團

TOP

powerball好似幾正喎

TOP

PSU火牛淨化器 Asus定制版(NO PCI Essence STX)----- 有興趣呀 ~

TOP

Power 波
無燈版------------------------暫定HKD25
有燈版------------------------暫定HKD40
各一隻

TOP

有燈+計速器版 點解咁貴的?

TOP

回覆 1# 的帖子

The Powerball.....
有燈+計速器版-----------HKD80 want one.
無燈版--------------------HKD25 want two
Thank you very much

[ 本帖最後由 fishPondwonder 於 2009-9-24 18:03 編輯 ]

TOP

原帖由 ccchow 於 2009-9-24 17:26 發表
有燈+計速器版 點解咁貴的?


好難定義距平定貴!
有燈+計速器版<<在我經手禁多隻中、三款中質素最好問題少、有埋計速器、耐玩性又高好多!

如果你將距同其他兩款團購球比、距係貴D!
但如果你同香港街價200-300元比、禁距又算唔算貴厘?

TOP