原帖由 不明人士 於 2009-11-6 16:20 發表
我用手指,win7 sleep完有時detect唔到,要蚊出黎再插過就detect到
而 vista 就真係好廢... 次次都要 reboot 部機先 detect 到

我只要重開mce就load到, 但較了預錄時唔識自己重開先係問題

TOP

原帖由 joey1007 於 2009-11-6 18:21 發表

哈~我唔sleep架...唔知有呢個問題........等我又試下先

HTPC當雞頂盒, 所以我都用sleep mode

TOP

mygica X8506
之前我都認唔到
拎左去代理維修 換過張新
用到但係開唔到FM囉
仲有...MAGIC PRO同MYGICA應該係同一代工..
極似 同埋某些形號...DRIVER是一樣的
幫襯邊個都一樣

TOP

=.=我的mygica8506也同上述一樣..一時得一時唔得.唔知win7事定mygica事.....

TOP

我用Mygica X8506同樣有呢個問題

TOP

i use magic-pro Pro-HDTV S 同樣有呢個問題.

TOP

It is fine to use back vista driver in Win7 for 32bit verison, pls don't use the Win7 driver.

But Win7 64bit driver seems fine in Win7 64bit.

TOP

啟視錄 TH350I PCI , Win 7 認証 Driver.

win7 64 bit,detect到,勁LAG,成日話Signal弱,順一秒死八秒.

同一條線同一張card搬去另一部機,Vista 32,順到嘔.

TOP

我都係用WIN7 MCE有咁既問題啊,我隻高清手指係MYGICA U2689第一次開機既時候就睇到電視,如果REBOOT之後再入MCE就睇唔返話冇信號 ,再REBOOT又有機會睇返 又個用SLEEP MODE既話一定睇唔返添,機係用ASROCK ION330HT 依家都唔知係機既問題定係隻USB手指既問題又或係MCE既問題
請問有冇C HING知係咩事啊?

TOP

不如試下用vista driver
我支d268用佢所謂win7 driver, 完全搵唔到台
用vista driver 就無問題

TOP