本帖最後由 alexyyc 於 2021-6-21 22:29 編輯
reddit comment入面頭2句係模擬返chrome個process突然被kill,
然後用OneTab呢個extension黎recover哂,
但樓主冇裝就應該唔岩用,
如果有跟住做的話應該keep到樓上師兄果個方法果堆session/tab files咁就有得救
不過我相信經歷多次開關chrome之後應該都洗走哂,
隔左咁耐就算拎5萬蚊出去搵IT solution都唔會救得返
睇返樓主啲post做野由XP用到win10好似都唔熟windows,
try and error係好事但呢啲情況如果重開chrome當下"還原"都拎唔返哂啲tab出黎的話,
就應該第一時間搵公司IT人幫你disaster recovery |