beanstalkhk 當前離線
中級會員
原帖由 NightPig 於 2009-11-1 15:17 發表 我用Mygica X8558 pro同樣有呢個問題.最常見係 No TV Signal.真係好煩
TOP
Marshall 當前離線
進階會員
god_md5 當前離線
原帖由 kalun103 於 2009-11-4 14:52 發表 終於有非mygica用家都有呢個問題 即係應該是MCE問題
tszyan29 當前離線
kalun103 當前離線
原帖由 god_md5 於 2009-11-4 18:17 發表 不是mce問題,mce服務我停左,用mediaportal都係咁的.
joey1007 當前離線
原帖由 joey1007 於 2009-11-6 15:14 發表 Win7 driver 係有問題.....換返Vista應該會好啲....另外.....大家要注意會唔會有其他DTV既service/thread行緊.......因為有機會比其他service咬住咗個turner唔放....之前我就係咁....比TVEnhance咬到實....個MCE8成連開都開唔到 同埋....爆格係ATI卡問題.....等9.11啦
不明人士 當前離線
不 明 來 歷
原帖由 kalun103 於 2009-11-6 16:03 發表 Vista driver仲衰....sleep完每次都開唔返 反而Win7 driver有機會睇到
原帖由 不明人士 於 2009-11-6 16:20 發表 我用手指,win7 sleep完有時detect唔到,要蚊出黎再插過就detect到 而 vista 就真係好廢... 次次都要 reboot 部機先 detect 到