我都無呢個問題

TOP

原帖由 eric_the_red 於 2009-9-24 13:25 發表
VERSION 係RTM, 當用得耐個時, 間中有D奇怪野發生, 例如當你開左好多個WNDOW 係個DESK 到, 當你係TASK BAR 接其中1個 WINDOW 想SHOW 出來(因為比其他WINDOW 遮住), 但係會冇反應SHOW 唔到, 係FIREFOX 同MSN 仲要係經常出現 .


我覺得系有小小bug,但未至於系好唔穩定囉……

TOP