原帖由 kinkinpoon 於 2009-9-12 22:35 發表 
香港有冇得賣?
同埋鴨仔你 覺得 卡巴 定 小紅傘 強???
香港未有代理,我覺得各有各好,卡巴(kis)能防止病毒對系統的修改接近100%(自動模式會比手動低一點),但小紅傘這方面不夠完善,另外,有些惡意網站會被"掛馬","掛馬"有一個特徵,其中一個是長闊是"0",之後是惡意網站,小紅傘,不論,是否惡意網站,小紅傘都會響.
原帖由 ansonhk2048 於 2009-9-12 22:41 發表 
講掃毒能力強, 一定係小紅傘, 卡巴連AVAST都不如, NOD32就更加唔使提
閣下未免太武斷了,你有沒有聽講免殺呢回事?
而且看防毒軟件的強弱,不是看掃毒能力,仲要看解毒能力,技術支援,上報後的反應,主動防衛,相容性,操作性等
[ 本帖最後由 鴨仔 於 2009-9-12 23:11 編輯 ] |