回覆 18# 的帖子

有咩野要設定,唔係見到佢d components開齊晒就得?

TOP

香港有冇得賣?
同埋鴨仔你 覺得 卡巴 定 小紅傘 強???

[ 本帖最後由 kinkinpoon 於 2009-9-12 22:36 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

終於有中文版...........等左幾年

終於可以幫D親戚裝嚕......佢地無中文版唔識用

TOP

回覆 23# 的帖子

THANKYOU,,,但香港有冇得賣小紅傘....如果有,,510日後卡巴就退役

TOP

原帖由 kinkinpoon 於 2009-9-12 22:35 發表
香港有冇得賣?
同埋鴨仔你 覺得 卡巴 定 小紅傘 強???


香港未有代理,我覺得各有各好,卡巴(kis)能防止病毒對系統的修改接近100%(自動模式會比手動低一點),但小紅傘這方面不夠完善,另外,有些惡意網站會被"掛馬","掛馬"有一個特徵,其中一個是長闊是"0",之後是惡意網站,小紅傘,不論,是否惡意網站,小紅傘都會響.

原帖由 ansonhk2048 於 2009-9-12 22:41 發表


講掃毒能力強, 一定係小紅傘, 卡巴連AVAST都不如, NOD32就更加唔使提


閣下未免太武斷了,你有沒有聽講免殺呢回事?

而且看防毒軟件的強弱,不是看掃毒能力,仲要看解毒能力,技術支援,上報後的反應,主動防衛,相容性,操作性等

[ 本帖最後由 鴨仔 於 2009-9-12 23:11 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 ansonhk2048 於 2009/9/12 22:41 發表


講掃毒能力強, 一定係小紅傘, 卡巴連AVAST都不如, NOD32就更加唔使提

完全不能認同你的觀點

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 ansonhk2048 於 2009-9-12 23:20 發表



事實係防毒軟件掃毒防毒能力弱既話, 當你中左招時, 其他一齊都只係齋UP!



掃毒防毒能力並不代表什麼,你看下上面

TOP