直接用網頁版睇再錄屏不過其實大部分節目都有自行放上網...
sands 發表於 2024-7-28 20:22


如果你真係用過, 你就唔會話錄屏, 錄屏只會黑色一片.

TOP

如果你真係用過, 你就唔會話錄屏, 錄屏只會黑色一片.
jetdone 發表於 2024-7-28 22:40


直接錄係唔得,所以未話搵資源仲快

TOP

如果你真係用過, 你就唔會話錄屏, 錄屏只會黑色一片.
jetdone 發表於 2024-7-28 22:40



    唔同影片有唔同?  MYTV SUPER 網頁版.  見 錄 愛回家  是成功錄得到.

TOP

如果你真係用過, 你就唔會話錄屏, 錄屏只會黑色一片.
jetdone 發表於 2024-7-28 22:40



錄屏係得喎, 我依家都係用緊嚟錄, 不過就只得每秒15格, 係好過冇得睇咁話

TOP

其實 點解唔去BT
好多mytv super 節目
都有人放上網

TOP

我都係錄屏, 主要錄返舊節目, 都還可以.

TOP

Video: HEVC 3840x2160 50fps [V: hevc main 10 L5.1, yuv420p10le, 3840x2160 15476 kb/s]
Audio: AAC 48000Hz stereo 129kbps [A: au1 [au1] (aac lc, 48000 Hz, stereo, 129 kb/s)]

TOP

我用screen recorder pro 都錄到網頁版

TOP

試過好多次都係錄唔到, 畫面會變成黑色, 係唔係連呢到都咁多流料?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP