樓主又過橋抽板!

TOP

咪又係 WIN10 問題

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-26 22:58 編輯
樓主又過橋抽板!
孤兒仔 發表於 2021-1-26 11:48



自己解決左自己問題都叫過橋抽板? 而且我已經比左soultion出黎
凡事不求人 盡量自己搵答案 先係正確態度

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-26 23:06 編輯
咪又係 WIN10 問題
chue 發表於 2021-1-26 11:53



點解咁認為呢? 其實唔關windows事
我只不過係搵緊software/library幫我批量改apng
最後都要諗d辦法先用得著

TOP

自己解決左自己問題都叫過橋抽板? 而且我已經比左soultion出黎
凡事不求人 盡量自己搵答案 先係正確態度
1597532468000 發表於 2021-1-26 10:56 PM


你咁清高自己搵答案就咪開帖問丫
有人好心答你之後你剷文自私唔益人

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-27 01:01 編輯
你咁清高自己搵答案就咪開帖問丫
有人好心答你之後你剷文自私唔益人  ...
TH30 發表於 2021-1-26 23:18


第一 我有權唔想人知我問過d乜 要知我原本想問咩 其實唔難
第二 我問d野多數都比較冷門 咁易就google到我唔洗係度問啦
第三 提醒功能好似出左d問題完全冇收到通知以致遲左比solution 我亦有回報過問題 個po仲係待審核

第四 咁伸手黨下下要喂到埋口算唔算自私? 答案唔係老馮要比 而且我覺得自己google搵方法解決先係最有趣
第五 冷門野根本冇即食答案 搵到library用都要自己諗辦法改code
第六 我亦冇打算花太多時間講解獻醜
講完
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

第一 我有權唔想人知我問過d乜 要知我原本想問咩 其實唔難
第二 我問d野多數都比較冷門 咁易就google到我 ...
1597532468000 發表於 2021-1-26 11:52 PM


你知冷門野網上資源少,到有人答/自己搵到答案
你又去刪帖,即係自打嘴巴,製造惡性循環
 

TOP

真係唔知邊啲人係伸手黨,
求人又防人自己隱居吧,已加入名單。

TOP

本帖最後由 1597532468000 於 2021-1-28 01:51 編輯

回覆 17# TH30
回覆 18# 孤兒仔

我再講多一次 我有權唔想人知我問過d乜 要知我原本想問咩 其實唔難
基於個人私隱 我係剷左文呀 好奇想知有興趣咪pm囉
而且最少有一個方法直接搵得番我原po寫左乜 pm都唔洗
我就當好多人都唔識自己搵 又好好奇想知 又唔想用pm

都唔洗一埋位就用d咁既態度留言話我"又"過橋抽板呢樣果樣呀? 請問我"何曾"有過橋抽板過呢? 你有起過我底咩? 講到我好似經常過橋抽板咁
係呢種態度似伸手黨 似強制要人答 先會令我選擇企硬唔想答

而且我已經交代過我其實我想問d乜
我只不過係搵緊software/library幫我批量改apng
1597532468000 發表於 2021-1-26 22:59

亦都有交低左solution
9#
10#

都講左 冇一個即食答案 自己唔理解就話人呢樣果樣
郁d又話要blacklist 又吹到製造惡性循環

我個世界唔係剩得HKEPC呢度 亦無謂為左d咁瑣碎既事搵野黎嘈
更加冇時間同d不可理喻既人不停嘈交 咬住唔放
為免影響呢度既討論風氣無限上綱上線 如果版主認為個po已冇討論價要鎖post 我唔會反對
有興趣想知原本問咩 可以pm
但其實已經交代過 亦都冇咩咁特別 (我都只係用"最少有一個方法"執番個原post出黎比你咋)
都唔知嘈黎為乜 簡直無聊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP