如果用 Win7 好地地, 不要手痕上 Win10, 感覺上每天都在俾 Win10 強x, 好 Q 多服務和 apps 要求連線出街

Win7 explorer 下面顯示詳細資料嗰條 bar, 在 Win10 只能顯示在右面, 超吾方便
一堆 build-in apps 要用 PowerShell 才可以移除

唔好話 Win7, WinXP 停止支援這麼久, 有裝防毒, 有裝 firewall, 一直還在用

TOP

公共圖書館今月都 up 晒 Win 10

TOP

win 7 唔更新 都無咩大問題
我都只是 去到KB3020369-x64
做好影像檔  數據放多一份去外置碟
有咩事 大不了 還原攪掂

TOP

唔上...............

TOP

你咁問得就哽係唔上⋯⋯⋯⋯⋯⋯住

TOP

你唔比最後係佢自殺咩?

TOP

等到差唔多deadline 先再諗咪得

TOP

唔係M2 我都唔升..
WIN 7好完善

TOP

其實好睇你點用, WIN 7 夠穩定, 而且相對支援度又高, 同埋個人覺得佢個操作係相對傳統方式, 還有就係相對電腦用家, 佢係容易上手.
現在WIN 7個地位有D似以前的WIN XP, 最後你都係要換新系統, MS停止更新, 新軟件對WIN10有更大支援等等. WIN10個操作真係FOR手機, 未必個個都中意.
個人目前仲會繼續選用WIN 7

TOP

但係對上一次update完個win7死死地,boot又boot得慢,唔知M$係咪有心想攪死d Win7

TOP