本帖最後由 Takagi_Akito 於 2018-2-23 09:59 編輯
回覆 11# kwm2000
師兄, 人地公司機, 點可以落Beta 㗎.
9樓又係, 點可以俾啲咩softocean.org , 都唔知係咪正路, 有官網都唔指.
除左 3 樓 & 12樓, 仲有一個方法:
去 Adobe flash player help 網頁, 碌去下面Still having problems? 㩒 Win7... , 會有新一頁彈出.
再碌去下面Still having problems? 見咪見到有唔同版本俾你下載, 寫明咩瀏覧器用, 全部都係正式版非 Beta.
下完咪用手指抄落唔同機嗰度裝. 裝完跟手開呢個網頁咪知裝左咩版本:
https://get.adobe.com/tw/flashplayer/about/ |