已用21%= =

TOP

8GB
你開個工作管理員已經可以睇到用緊幾多,8GB好少機會爆
ex_haha 發表於 2011-8-2 20:32

TOP

你個config可以略過,或者閂左個虛擬記憶體

TOP

如果用4G,應該SET多少?
但我未試過爆RAM

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

較得多...係唔係會死RAM= =
in_flames 發表於 2011-8-1 14:20


絕對唔會,虛擬記憶體係使用分頁檔[pagefile.sys]用硬碟既空間黎模擬記憶體。以一部只有128MB RAM的電腦黎講,當虛擬記憶體為0,用盡128MB就冇位。但如果虛擬記憶體增到256MB,部電腦就會用硬碟既256MB來代,咁就可以繼續運作。冇必要電腦唔會動用虛擬記憶體

TOP

回復 16# mdofx


   而家單行一部ssd 64gb...8gb adata ram

較左虛記憶體會唔會傷個ssd= =

我建議值係12274mb...
應該點set好.....
12274 x 2.5倍..=最大值..定12274 x 1.5倍好= =

如果較3倍以上.................12274 x 3 會唔會好傷ssd

我成日用ram都得用得20%度.....所以想set虛e記憶體..
有冇ching幫幫手.

TOP

ram用吳曬(長期用得好少),應該吳洗開虛記憶體,硬碟甘慢,不如用ram

TOP

其實你開一半都ok,in case 有例外情況error架姐!

TOP

won't die

TOP