ksw1973 當前離線
Banned
TOP
丹尼爾 當前離線
中級會員
MCHK001 當前離線
tpm1629 當前離線
初級會員
MoDUNKdan 當前離線
9527
原帖由 birdmanhk 於 2009-9-23 17:44 發表 有無人已經用Windows 7(長用) my case apply左technet 用64Bit Windows 7 但win7 display fonts點教都係睇唔慣. 反而多數用virtual box行XP. 有時覺得晒左時間玩黎玩去, 無乜意思. 其實當初join technet, 目 ...
keithpktkl 當前離線
進階會員
rc2009 當前離線
無聊亦是聊 ... .. . 無錢不是錢 ...
ToRoGene 當前離線
cskahk 當前離線