NOP 無靚 mon 機.

"最靚" laptop 都係個堆平凡的 72% NTSC, 假設我無睇漏 (請指正假如 me 睇漏左:redfac ...
Miipp 發表於 2019-10-27 17:02



MacBook Pro

TOP

NOP 無靚 mon 機.

"最靚" laptop 都係個堆平凡的 72% NTSC, 假設我無睇漏 (請指正假如 me 睇漏左:redfac ...
Miipp 發表於 2019-10-27 17:02

那個型號平靚正有ok靚 mon?

via HKEPC Reader for Android

TOP

MacBook Pro
oneofthem 發表於 2019-10-27 17:16


樓上樓上樓上.......樓上樓上某個 post 講左 MBP 個 mon 唔係廣色域

TOP

那個型號平靚正有ok靚 mon?

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-10-27 17:39


睇下邊部機個 spec 有標 7x% NSTC 或 100% sRGB, 咁就叫有中等水準的 mon.

高等水準的 mon 要上 9x% NTSC/ARGB
(一般出現在高階 laptop 的 custom 型號或高階 work station 機, e.g. X1C 廣色域 IPS, Gigabyte AERO OLED. NOP 中唔存在)

TOP

睇下邊部機個 spec 有標 7x% NSTC 或 100% sRGB, 咁就叫有中等水準的 mon.

高等水準的 mon 要上 9x% NTS ...
Miipp 發表於 2019-10-27 19:07



廣色域/oled一般配4k,學生上堂續航好重要

TOP

睇下邊部機個 spec 有標 7x% NSTC 或 100% sRGB, 咁就叫有中等水準的 mon.

高等水準的 mon 要上 9x% NTS ...
Miipp 發表於 2019-10-27 19:07


萬幾蚊部?

TOP

廣色域/oled一般配4k,學生上堂續航好重要
oneofthem 發表於 2019-10-27 20:47


咁都係食得喊魚抵得渴, 魚與熊掌買家自由選擇. 係咪要全日 n 粒鐘唔插火牛不停咁用, 好睇個人要求.

要長續航機, 大把選擇, 市場上少說都有三幾十部. 靚 mon 機就是主攻對畫面有要求的人.

想一得二就永遠出唔到手.

最後, 原則上廣色域同續般是 0 關係, 只係 d 廠的 MKT 有問題, 將廣色域同 4k 捆綁埋一齊.

TOP

本帖最後由 italy 於 2019-10-27 22:26 編輯
睇下邊部機個 spec 有標 7x% NSTC 或 100% sRGB, 咁就叫有中等水準的 mon.

高等水準的 mon 要上 9x% NTS ...
Miipp 發表於 2019-10-27 19:07



    我稔我自己平平凡凡就得,我真係睇唔出40%同70%NTSC既分別。。。
各位可唔可以講究竟有咩唔同?無論橫睇直睇鈄睇,都係冇分別,定係呢度既人有金精火眼?

TOP

   我稔我自己平平凡凡就得,我真係睇唔出40%同70%NTSC既分別。。。
各位可唔可以講究竟有咩唔同?無論橫睇直睇鈄睇,都係冇分別,定係呢度既人有金精火眼?
italy 發表於 2019-10-27 22:25

真係有人對眼係分到嘅,我有朋友係咁。

TOP

我稔我自己平平凡凡就得,我真係睇唔出40%同70%NTSC既分別。。。
各位可唔可以講究竟有咩唔同?無論 ...
italy 發表於 2019-10-27 22:25


40%同70%NTSC 的分別, 我認識的人中無人分唔到

就算 60% 同 70% 的分別, 如果有 A/B 即場比, 大部份的人都分到.

TOP