oneofthem 當前離線
進階會員
NOP 無靚 mon 機. "最靚" laptop 都係個堆平凡的 72% NTSC, 假設我無睇漏 (請指正假如 me 睇漏左:redfac ... Miipp 發表於 2019-10-27 17:02
TOP
coffeeaddict 當前離線
Miipp 當前離線
特級會員
MacBook Pro oneofthem 發表於 2019-10-27 17:16
那個型號平靚正有ok靚 mon? via HKEPC Reader for Android coffeeaddict 發表於 2019-10-27 17:39
睇下邊部機個 spec 有標 7x% NSTC 或 100% sRGB, 咁就叫有中等水準的 mon. 高等水準的 mon 要上 9x% NTS ... Miipp 發表於 2019-10-27 19:07
廣色域/oled一般配4k,學生上堂續航好重要 oneofthem 發表於 2019-10-27 20:47
italy 當前離線
中級會員
Ezra 當前離線
我稔我自己平平凡凡就得,我真係睇唔出40%同70%NTSC既分別。。。 各位可唔可以講究竟有咩唔同?無論橫睇直睇鈄睇,都係冇分別,定係呢度既人有金精火眼? italy 發表於 2019-10-27 22:25
我稔我自己平平凡凡就得,我真係睇唔出40%同70%NTSC既分別。。。 各位可唔可以講究竟有咩唔同?無論 ... italy 發表於 2019-10-27 22:25