回覆 872# thor330


    notebook無插電會用內顯
所以都有d用

TOP

回覆  thor330


    notebook無插電會用內顯
所以都有d用
ja6901 發表於 2019-10-17 15:27


會自動轉內顯?

TOP

會自動轉內顯?
ernestjai 發表於 2019-10-18 11:48


唔插火牛 : 強制只俾用內顯, 用唔到獨顯
插住火牛 : 平時用內顯, 行到3D Intensive既程式會叫獨顯做野 (但係輸出一樣係經內顯)

TOP

https://www.hknotebook.com/np19/ ... pid=pav15_gaming_i7

HP Pavilion Gaming 15 (i7)

有無師兄買左佢 ?
散熱, 得唔得 ?
可唔可以自己加ram (因為 website 好似話唔比 )

我只要有 SSD + HDD, i7 9750, 獨顯, 就夠 ~

2060 太貴, 現在年年出新野, 跟唔切 ~

ASUS ROG 太貴
Dell G5 網上話散熱唔得


thx thx

TOP

攪錯呀...ACER 都出晒新機, 反而DELL 仲未出貨....
打咗去問...未有(10代)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我買左部, 你講得對, 但好似無方法叫佢只用MX250
所以無3D Intensive既程式, 就可能一世都用唔到MX250 ...
hkdvdrom 發表於 2019-10-19 21:20



    又幾智能。想問師兄買左Swift 3?

TOP

我買左部, 你講得對, 但好似無方法叫佢只用MX250
所以無3D Intensive既程式, 就可能一世都用唔到MX250 ...
hkdvdrom 發表於 2019-10-19 21:20



係Nvidia Control Panel有得較

TOP

那部Mon最靚?

via HKEPC Reader for Android

TOP

那部Mon最靚?

via HKEPC Reader for Android
coffeeaddict 發表於 2019-10-26 11:51


NOP 無靚 mon 機.

"最靚" laptop 都係個堆平凡的 72% NTSC, 假設我無睇漏 (請指正假如 me 睇漏左)

TOP