本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-7-27 15:27 編輯

設定

Fps




魔法光美BD1080p 測試
原檔去h265 main
最大fps>100
平均7X
快過你handbreak好多
我用屋企部i7 10700比較
Cpu才5x度
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-7-27 17:02 編輯

畫質係完全很漂亮的
這是剛剛rip h265的片




我用呢個software整咗超過1000集動畫了
我對呢個software嘅畫質好滿意
完全完全唔會輸畀啲專業軟體

相同的片去h264 參數一樣
差不多有近200fps
昨天是g15 720p做rip
今天是 1080p >h264  high


完成時間快了足足三倍
檔案大一些多了20%
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 rubbishking 於 2021-7-27 21:31 編輯

我就平平地淘左部i7 10代+3060,香港可保的

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

我就平平地淘左部i7 10代+3060,香港可保的
rubbishking 發表於 2021-7-27 21:24


TOP

Vidcorer

用緊 h264 high profile cpu運算(用gpu更快)
可能呢一套嘢比較快
但係如果係hevc 1080p high> ...
暴走呆喵 發表於 2021-7-27 14:55



    試下 handbrake....benchmark 都係用佢.....同埋多好多 setting 可以玩

TOP

本帖最後由 fakeman 於 2021-7-27 22:04 編輯
其實唔係4k根本唔需要用到x265

1080p用h264好好多 整出嚟嘅嘢佔既位置少hevc一半(相同畫質下)
只係h264 ...
暴走呆喵 發表於 2021-7-27 14:59



    點會呀, HEVC 係細個 H.264 喎 (same quality), 所以先咁 CPU demanding.....只係佢有 license fee....於是之後先有 VP9/AC1 果 d....

Decoding 嘅話, 早幾代 Intel iGPU 已有 HEVC 硬解 (Skylake support HEVC 8bit, Kaby Lake 開始 support Main 10 HDR), 所以而家 d NAS 用 Gemini Lake CPU 都得 (我有 Celeron J4125 mini PC, 係 work, 連 HEVC 8-bit encoding 都做到)

TOP

試下 handbrake....benchmark 都係用佢.....同埋多好多 setting 可以玩
fakeman 發表於 2021-7-27 21:59

唔會試佢啦
自己嗰套用得慣咗就唔會轉

第一我唔會再玩呢啲beachmake既野
第二我用得爽就得

差唔多20年無再test任何嘢
用嘅就係憑感覺
因為我好多嘢要用到
Database(.mysql apache) java 之類
太多雜項講唔曬

所以我對自己要求嘅嘢係好清楚

其實對一堆數字高低 已經冇曬感覺
最重要岩自己要求

TOP

點會呀, HEVC 係細個 H.264 喎 (same quality), 所以先咁 CPU demanding.....只係佢有 license fee. ...
fakeman 發表於 2021-7-27 22:00

我以前就係好多裝置硬解完全唔到hevc
試過好多次呀都係用返h264(對我家中所以裝置相容最高)
轉檔又快好多 4核i7 已經好快
我上年到而家轉咗超過1000集以上影片了
如果用hevc我到而家都未整到一半

以前Hevc去到某啲碼率就lag到睇唔到
H264 command好多
睇同一套片使唔使咁辛苦呀
有啲情形h265係好過h264
但係大多數h264係好用過h265

有時h265D片係大過h264
特別低解像度嘅片
高解像度就調返轉

TOP

試下 handbrake....benchmark 都係用佢.....同埋多好多 setting 可以玩
fakeman 發表於 2021-7-27 21:59

你個software
咁慢又食cpu點會用佢呀

如果要靚啲前期用ai
後期壓縮用呢個


所以兄弟你都要再學多陣啦
轉片係一個好鬼煩嘅野
可以好簡單亦都可以好複雜

TOP

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-7-27 22:41 編輯
點會呀, HEVC 係細個 H.264 喎 (same quality), 所以先咁 CPU demanding.....只係佢有 license fee. ...
fakeman 發表於 2021-7-27 22:00

我記得我呢一套妖精的尾巴 S1+2
Bd dize 每集1.1g左右


Rip h264後就咁嘅size(盡量不影響畫質下)起碼我喺32吋mon睇唔到有咩分別同原檔比較
其實用咗h265都唔會差太多
所以啦編碼器要有彈性唔係一定用死嗰個

好記得嗰陣時用咗一日 轉曬全部277集
如果用你個software1/10都未必得
或者用h265 可能只係整咗一百集左右
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP