kazami00 當前離線
進階會員
netbook換得唔得? KinChungE 發表於 2010-2-26 22:48
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
PIII notebook above : kazami00 發表於 2010-2-26 23:10
rorimoe 當前離線
hdmi 對thinkpad重要性真係成問題, 當大部份既projectors/ monitors 都仲用緊 d-sub 既時候, 改用hdmi.... ... s20021139 發表於 2010-2-26 22:12
rion 當前離線
finalforever 當前離線
中級會員
日本1/3 有得零售 .. 不過是否報錯價? X201S 比X201 平? rion 發表於 2010-2-27 00:18
SSII 當前離線
ltsp 當前離線
好多廠o既實務機款都已有HDMI rorimoe 發表於 2010-2-26 23:57
owai 當前離線
201s用i7 201 用i5 點解201s仲平d??? SSII 發表於 2010-2-27 00:51