hktungfai 當前離線
中級會員
好正,流晒口水 Miipp 發表於 2021-4-11 16:38
TOP
XFX-ISSA 當前離線
111
進階會員
回覆 XFX-ISSA 我部機仲係原裝簡體Windows時連左 Wifi 開是但一個個Office app, 佢會要求你login/regist ... michaelstk 發表於 2021-4-12 18:49
michaelstk 當前離線
初級會員
1phone 當前離線
我係蘇寧買,用集運 singchai 發表於 2021-4-14 11:24
singchai 當前離線
師兄請問是否用以下方法重裝WIN10? "下載microsoft usb key maker 之後你可用這個usb 重新安裝windows" ... hktungfai 發表於 2021-4-14 12:53
大陸so 0 網店? 1phone 發表於 2021-4-14 14:06
Miipp 當前離線
特級會員
回覆 XFX-ISSA THX!!! 選擇繁簡影唔影響LICENSE嗎? hktungfai 發表於 2021-4-14 14:49