30fps同60fps我就識分

閃屏真係唔覺
而且我自己校返1280*800
啲嘢放大返曬好鬼舒服
咁細個mon 1200p睇到想死


via HKEPC Reader for Android

TOP

請問電量襟唔襟用?
eg:上網、睇劇

TOP

回復 42 #mm4boy

官方都係三至四個鐘
你打折預就二~三個鐘到囉
呢部唔係長效電池形

via HKEPC Reader for Android

TOP

做咩吹奏電子垃圾

TOP

做咩吹奏電子垃圾
tol4kzk 發表於 2021-6-18 21:47

唔啱你可以唔出聲㗎嘛

喺你眼中係垃圾
但我哋覺得值呀

首先你要尊重別人
人哋先會尊重你

講嘢唔該唔好似細路仔咁㗎啦

TOP

回覆 42# mm4boy
thx bro解答

TOP

回覆 40# 暴走呆喵


    thx

TOP

睇返日本官網, RZ系摺咗
最後係RZ8, 不過好貴......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小的有RZ6, 請問type c充電線, 那間買?

TOP