henry2677 當前離線
初級會員
TOP
SSII 當前離線
進階會員
Supervisor 當前離線
管理人員
呢部有無hdmi輸出架,仲想問下有無hsdpa,我想搵部有hsdpa既tablet呀,有無師兄介紹下,thx ... henry2677 發表於 2010-2-26 18:22
multitouch 好易做到 , 但已知既係touchpad 會比現有正規13-17" 既Touchpad 都要細, 而left / right but ... 孔明仔 發表於 2010-2-26 12:29
KinChungE 當前離線
長老會員
X200S celeron 725 USER路過 我部機用6cell都係得4hr度 X201S 真係好正,NETBOOK重量,NOTEBOOK效能 7HR電力 ... SSII 發表於 2010-2-26 18:31
s20021139 當前離線
用慣左小紅點跟本唔想用 touchpad Supervisor 發表於 2010-2-26 18:48
有時用到手指攰, 用返touch pad都唔錯 但樓上點解咁多人話貴? x series 過萬,有幾奇? x要平, 一 ... s20021139 發表於 2010-2-26 19:24
講真, 我覺得X200s已經算平 之前果部SL9400都萬幾銀 KinChungE 發表於 2010-2-26 19:26
樓主冇提到X200i同X200si, 係平價版, 用i3 cpu 冇記錯係用i3 330 KinChungE 發表於 2010-2-26 19:33