呢部有無hdmi輸出架,仲想問下有無hsdpa,我想搵部有hsdpa既tablet呀,有無師兄介紹下,thx

TOP

本帖最後由 SSII 於 2010-2-26 18:33 編輯

X200S celeron 725 USER路過
我部機用6cell都係得4hr度

X201S 真係好正,NETBOOK重量,NOTEBOOK效能
7HR電力真係好強, 我用開1半光,照計用得仲耐

但成萬$...
唔知會唔會出i3版x201s呢

去到8k既話真係想買

TOP

呢部有無hdmi輸出架,仲想問下有無hsdpa,我想搵部有hsdpa既tablet呀,有無師兄介紹下,thx ...
henry2677 發表於 2010-2-26 18:22


X201 系冇 HDMI ,應該冇 3.5G
但係可能會有 WiMax

TOP

multitouch 好易做到 , 但已知既係touchpad 會比現有正規13-17" 既Touchpad 都要細, 而left / right but ...
孔明仔 發表於 2010-2-26 12:29


用慣左小紅點跟本唔想用 touchpad

TOP

X200S celeron 725 USER路過
我部機用6cell都係得4hr度

X201S 真係好正,NETBOOK重量,NOTEBOOK效能
7HR電力 ...
SSII 發表於 2010-2-26 18:31


冇celeron 725, 得celeron 723, 我都用緊
full亮度大概3.5個鐘, 最低亮度大概6個鐘
X201s一樣聲稱7小時電力

TOP

用慣左小紅點跟本唔想用 touchpad
Supervisor 發表於 2010-2-26 18:48


有時用到手指攰, 用返touch pad都唔錯

但樓上點解咁多人話貴? x series 過萬,有幾奇?
  
x要平, 一係200s, 一係100e.....

TOP

有時用到手指攰, 用返touch pad都唔錯

但樓上點解咁多人話貴? x series 過萬,有幾奇?
  
x要平, 一 ...
s20021139 發表於 2010-2-26 19:24

講真, 我覺得X200s已經算平
之前果部SL9400都萬幾銀

TOP

講真, 我覺得X200s已經算平
之前果部SL9400都萬幾銀
KinChungE 發表於 2010-2-26 19:26


同感, x series 唔同SL.....

另, 原來官方既arrival date 係mar 10
而且有分track point 同 ultra nav version

TOP

樓主冇提到X200i同X200si, 係平價版, 用i3 cpu
冇記錯係用i3 330

TOP

樓主冇提到X200i同X200si, 係平價版, 用i3 cpu
冇記錯係用i3 330
KinChungE 發表於 2010-2-26 19:33

無錯, 不過係叫x201i , 應該9k左右, 不過i3-330M 只係去到p7450 / t6770既level, 我會比多少少上i5

TOP