咁我之前都有部ThinkPad 8添....
問題係粒電太唔生性,冇一般USB Port(佢個隻係Micro USB)
同埋個效能真係 ...
真.史提御姐 發表於 2018-2-1 10:23



    POCKET 個KEYBOARD 面積比 YOGABOOK 細.
照計 YOGABOOK 應該打字方便D@_@

TOP

POCKET 個KEYBOARD 面積比 YOGABOOK 細.
照計 YOGABOOK 應該打字方便D@_@
freefdhk 發表於 2018-2-1 14:10


點會
yogabook你一掂到D掣就打左, 要所有手指離開keyboard先得
pocket可以長放響keyboard

TOP

回復 freefdhk

咁不如買notebook?
其實哩的機仔都係工作用下方便一時
搞到咁既Config就唔駛揀佢………
個 ...
真.史提御姐 發表於 2018-1-31 08:27



    其實 POCKET 操作反應都算OK . 係個 EMMC 太慢. 搞到開機都慢過人.
而睡眠漏電快既問題都係解決吾到.  吾似MBA 咁可以合埋個蓋一個星期都沒點扣過電.
如果解決到(WINDOWS NB通病)漏電問題 , 吾洗下下關機開機 , 其實幾美好.

裝左個程式可以ATOM 4CORE 長 turbo  max.

TOP

其實 POCKET 操作反應都算OK . 係個 EMMC 太慢. 搞到開機都慢過人.
而睡眠漏電快既問題都係解決吾 ...
freefdhk 發表於 2018-2-1 15:33



    @@ 求程式名

其實我都覺個emmc慢
但當佢夠快時可能我又會厭atom慢

TOP

回覆 31# freefdhk


    當你打字每次都冇按壓感,區分唔到個掣既距離,愈打愈走位,然後按錯,你就唔會咁諗,仲有個keyboard反應速度冇你想像咁快

TOP

有冇師兄知道而家買,新出果d會fix左d舊問題?(例如漏光,sleep mode倒電等等)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實 POCKET 操作反應都算OK . 係個 EMMC 太慢. 搞到開機都慢過人.
而睡眠漏電快既問題都係解決吾 ...
freefdhk 發表於 2018-2-1 15:33



    講真做野remote / ssh / telnet / config 野上下網睇下move 好夠用

就算nmb 都沒禁方便

TOP

回復 rfdingo

針無兩頭利既
要體驗好既就用番正常size notebook啦  

via XPERIA Kagura ...
真.史提御姐 發表於 2018-2-2 09:04



    正常size 又正常重 你又唔會想出街

我部nmb 現在  出job&旅遊&去datacenter 都唔會帶佢因為唔方便

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP