回復 freefdhk
咁不如買notebook?
其實哩的機仔都係工作用下方便一時
搞到咁既Config就唔駛揀佢………
個 ...
真.史提御姐 發表於 2018-1-31 08:27 
其實 POCKET 操作反應都算OK . 係個 EMMC 太慢. 搞到開機都慢過人.
而睡眠漏電快既問題都係解決吾到. 吾似MBA 咁可以合埋個蓋一個星期都沒點扣過電.
如果解決到(WINDOWS NB通病)漏電問題 , 吾洗下下關機開機 , 其實幾美好.
裝左個程式可以ATOM 4CORE 長 turbo max. |