HP x360 13 個mon算唔算好?
想色靚only

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

因為電競唔洗用靚MON?
Ragnarok 發表於 2019-8-22 09:31


我個人認為, 乜機都好最值得投資係個 mon.

個 d 高配機 i7 + 16G ram + 1T SSD  但配個平凡 sRGB mon, 完全係一朵鮮插在牛糞上的典範

TOP

買ACER 5代算, IPS LED, 990G
LENOVO今年唔多掂,以為出新CPU新MON,原來用舊返DISPLAY

TOP

考慮緊zenbook 14 i7
有獨顯同 無邊Design
九千有找

TOP

想問有冇師兄買了lenovo legion 7000se 部大學機 是否有現貨,網上話要等十月才有貨,想確認一下,謝

TOP

想問下 吾系學生系咪無得買??

TOP

回覆 346# tony0714


    學生,教職員,畢業生

TOP

點解Polyu 仲未有消息

TOP

點解Polyu 仲未有消息
alanbb520 發表於 2019-8-23 09:48


無消息的可能攪唔成啦, 都開學囉

TOP

I think this time HKUST is doomed.

TOP