kennyfch 當前離線
初級會員
ASUS TUF 講好多次了,全系列用甩色Mon 個人認為文書用甩色Mon真係無大礙 但佢偏偏配獨顯,遊戲本用甩色Mon ... 孤兒仔 發表於 2022-8-26 15:06
TOP
hyperbola 當前離線
地星人
進階會員
如果只接駁用外置MON是否都出到獨顯既色水? kennyfch 發表於 2022-9-7 15:50
tai19901222 當前離線
D@niel 當前離線
中級會員
mlyu 當前離線
想請教各位moss 依部TUF 2k mon 應該係72% NTSC? 貴$1000有lenovo legion slim 7 大家perfer 邊部呢? ... tai19901222 發表於 2022-9-13 08:01
回覆 dcc2000 ching, 問一下,如果係jd 話係國際保養,是否就係香港都有保養? ... D@niel 發表於 2022-9-13 09:10
dcc2000 當前離線
ching, 問一下,如果係jd 話係國際保養,是否就係香港都有保養? ... D@niel 發表於 2022-9-13 09:10
wahyan 當前離線
國內官方用詞叫做 "國際聯保",用SN喺Global site查得到有warranty status嘅,基本上喺香港亦有保養,不過 ... dcc2000 發表於 2022-9-13 20:45