又係凶澤 acer 部nitro 7k 起碼有72% 叫做接受到 1650TI
bignose 發表於 2021-8-19 23:45


5月壞機急買唔使7k,  OK啦

mon model : NV156FHM-N4K

TOP

想問有冇師兄知道仲有冇門市有4999賣?上官網唔見有.THX

TOP

照印象MSI GF63好似無換過散熱,都係單風扇3熱管,你預佢CPU餵唔飽45W。我用緊GF63-8Rd,粒i7-8750h行到唔夠3秒45W就會落翻25W,性能爭好遠

TOP

照印象MSI GF63好似無換過散熱,都係單風扇3熱管,你預佢CPU餵唔飽45W。我用緊GF63-8Rd,粒i7-8750h行到唔 ...
2005334c 發表於 2021-8-25 15:45



    咁10代i5可能用多幾秒

TOP

回覆 24# ckyuen2


大家都係14nm++

TOP

回覆  ckyuen2


大家都係14nm++
2005334c 發表於 2021-8-25 18:14



    10代話散熱好啲嘛,同埋i5又無同代i7咁快,即係有走盞位,估佢多幾秒差唔多啦

TOP

10代話散熱好啲嘛,同埋i5又無同代i7咁快,即係有走盞位,估佢多幾秒差唔多啦 ...
ckyuen2 發表於 2021-8-25 19:09


14nm++,磨極都係都係咁熱

利伸:部GF 83-8rd我用左就快3年,早2個月換過散熱膏,早排暑假打機CPU一開始 full load閒閒地都上到90度,GPU就7x-8x度(已經開左cool mode,風扇轉到"呼呼"聲),當年部機出左無耐就買,港行賣緊9千幾個時6千幾係newegg買

TOP

14nm++,磨極都係都係咁熱

利伸:部GF 83-8rd我用左就快3年,早2個月換過散熱膏,早排暑假打 ...
2005334c 發表於 2021-8-25 19:50



    幾秒話多唔多,不過我無機就信你啦

TOP

+$1000 i7 ok ma?

TOP

+$1000 i7 ok ma?
fungrnpsy 發表於 2021-8-30 22:12



    如果係呢款 6c12t 加一千 又係6c12t 粒U又俾散熱限住 何苦呢施主

TOP