本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-6-13 16:45 編輯

回復 19 #chue

師兄你主要玩平價二手機
但係我自己 貴價二手機都會玩

TOP

估唔到你又買返RZ
RZ系列我一向都有興趣,之前去日本都會去搵Demo機試,不過新機真係好貴
至於二手,見到RZ4到RZ6得4G RAM同m.2 SATA (RZ7先有PCIe),猶豫左一下就無買

至於我部機,因為唔小心倒左少少水落keyboard,所以又要換keyboard,然後順便換埋電
GX1 Pro又停埋轉賣OneXPlayer,睇個勢我今年都係無適合嘅機可以換

TOP

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-6-14 07:03 編輯

回復 22 #newera2013

哈哈哈
始終同佢有緣分

原本真係想搵部平板睇漫畫嘅
變相買咗呢部機
始終Gx1太細
真係玩下模擬器就可以
睇漫畫同上網真係好慘 勉強ok
用番呢部上網真係享受 <我指喺地鐵上用

而家找緊對藍牙喇叭去配返佢
可能買 jbl filp5
反正Gx1pro同zbook17也可以用


Onexplayer真係唔識欣賞

via HKEPC Reader for Android

TOP

估唔到你又買返RZ
RZ系列我一向都有興趣,之前去日本都會去搵Demo機試,不過新機真係好貴
至於二手 ...
newera2013 發表於 2021-6-14 04:28

其實corem 4-8代都係慢
換咗pci-ssd你都feel唔到快
(所以我仲係好鍾意sata的起碼好多model 都有 Dram. 相反nvme有D ramless...真係好麻煩)
樽頸其實仲喺cpu度
就算開 firefox 明顯慢過正常電壓 cpu 2秒

不過入到去搞好硬件硬解嘅話cpu其實食都係好少
17-33%之間youtube
如果未搞好嘅話可以67-100%
所以呢啲就係window機嘅好處
(識玩好多嘢好玩 唔識玩乜嘢都係假)

因為第一代 Corem 因為功耗太低 性能真係麻麻
不過用嚟睇片娛樂
性能就係有多有淨
我琴日特登拎返公司用用咗12個鐘
部機正正常常 散熱系通又好正常 只係feel到微暖
不過我唔會成日用呢部機嘅

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 newera2013

哈哈哈
始終同佢有緣分

原本真係想搵部平板睇漫畫嘅
變相買咗呢部機
始終Gx1太細
真係玩 ...
暴走呆喵 發表於 2021-6-14 06:08

10吋Mon係幾適合用黎睇書,效果類似9.7吋iPad,所以成頁睇會幾順眼
OneXplayer好明顯就係intel版ayaneo,目標係GPD Win3
而且因為有資助(話係同騰信共同開發),所以可以將機價由壓4分1去到同Win 3同一價位
但又要懶係商務用咁加個optional嘅type cover就真係黑人問號
其實corem 4-8代都係慢
換咗pci-ssd你都feel唔到快
(所以我仲係好鍾意sata的起碼好多model 都有 Dram. 相 ...
暴走呆喵 發表於 2021-6-14 14:49

就係因為Core m太廢,所以先至覺得新機好貴...
機本文書上網OK,睇片就推曬比graphics用QuickSync硬解
m.2 SATA個問題係大牌產品越黎越少,感覺想慢慢轉曬PCIe,所以對呢類機有戒心

TOP

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-6-14 17:31 編輯
10吋Mon係幾適合用黎睇書,效果類似9.7吋iPad,所以成頁睇會幾順眼
OneXplayer好明顯就係intel版ayaneo, ...
newera2013 發表於 2021-6-14 16:06


    我在jumbo買 samsung 860evo m2sata 有貨

onemix真係轉太快

2020 8-9月 gx1(intel core10th)1月己經唔見
2021出1月出1pro 4月己經清貨
Xplayer 我覺得似失敗多過成功
win3係失敗 aya我唔看好
gx1/1pro係好 只要加大返個mon 8.4寸1200p
藍芽天線位罷好D(藍芽收得超差)
唔好再用原始90度垂直mon(好多舊Game唔support開唔到full screen) <連小米平板2都正常...(因為平板可以調返轉用)
現在RZ4 同 之前dell 10寸平板都正常
唔知點解大陸好鍾意用呢一種屏幕
好多部table都係咁樣
如果修正以上問題gx1pro己經完美

佢甘轉法 我下次未必買 3-4月件貨就out 痴缐....

TOP

岩岩上官網睇, 原來仲係rz8

TOP

岩岩上官網睇, 原來仲係rz8
kirafung 發表於 2021-6-15 09:00

Rz8 完賣
要轉款
好似個mon變咗12.1吋
你去下panasonic嗰度睇下

TOP

我都有興趣玩下RZ系列, 但見到中古機咁多黃mon 就無睇了

TOP

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-6-16 02:58 編輯
我都有興趣玩下RZ系列, 但見到中古機咁多黃mon 就無睇了
addax 發表於 2021-6-16 00:07


黃!
因為日本/D人真係長時間工作用

我尼部係D人貪得意買返來
用左一段時間放係度
一拆機背知道了

如果RZ黃....時數好誇張下
我屋企人用緊部出左10年 HP2760W 2代i7Q +K3100M Dreamcolor2 display(RGBWLed背光)
一D黃都沒
反而條cable老化換左幾次....

TOP