暴走呆喵 當前離線
進階會員
TOP
newera2013 當前離線
中級會員
估唔到你又買返RZ RZ系列我一向都有興趣,之前去日本都會去搵Demo機試,不過新機真係好貴 至於二手 ... newera2013 發表於 2021-6-14 04:28
回復 newera2013 哈哈哈 始終同佢有緣分 原本真係想搵部平板睇漫畫嘅 變相買咗呢部機 始終Gx1太細 真係玩 ... 暴走呆喵 發表於 2021-6-14 06:08
其實corem 4-8代都係慢 換咗pci-ssd你都feel唔到快 (所以我仲係好鍾意sata的起碼好多model 都有 Dram. 相 ... 暴走呆喵 發表於 2021-6-14 14:49
10吋Mon係幾適合用黎睇書,效果類似9.7吋iPad,所以成頁睇會幾順眼 OneXplayer好明顯就係intel版ayaneo, ... newera2013 發表於 2021-6-14 16:06
kirafung 當前離線
岩岩上官網睇, 原來仲係rz8 kirafung 發表於 2021-6-15 09:00
addax 當前離線
我都有興趣玩下RZ系列, 但見到中古機咁多黃mon 就無睇了 addax 發表於 2021-6-16 00:07