回復 20# jackylo9319

我的就是THINKPAD 不過是E420S 所是內置
係屋企一定插濕電,係大學 有得插都會行濕電

TOP

Acer有電池內置programme?
winson021388 發表於 2012-9-5 17:24



閣下唔洗擔心,acer仲驚過你,應該話間間廠都係咁,差滿自己識停,唔會差爆或差壞你,佢都唔想你三朝唔埋兩日又維修(或投訴),再何況E家電池技術唔同以前,要常滿先襟用。

notebook電池長差其實同機內電容差唔多,電容都未壞,你舊都好難壞。

TOP

咁係屋企用時插濕電定用到20%左右再差電會好D?

TOP

剛買咗部內置電池的Sony notebook, 電源管理程式內建議, 如經常駁火牛供電, 在電池電量剩下低於50%時, 設定 ...
grlucky7 發表於 2012-9-1 01:56


留意其他牌子無這個程式。

TOP

其實好簡單,你當手機咁米得,你手機日日叉,我諗你用一年舊電都未壞掛?

NB米又係差唔多,經常用下佢,唔用反而有事...當然要驚熱死佢啦...

另外,有部分機,例如THINKPAD,你唔用舊電而只用濕電,係唔可以FULL LOAD部機,呢一種野要小心D...

TOP

#9既係好方法黎! 設上限我自己都有用開,壽命亦都長左~~~
長期唔用就難搞啦

TOP

大家覺得上限同下限點SET好 ?

TOP

咩叫濕電?

TOP

咩叫濕電?
tonyq 發表於 2012-9-6 00:38


得罪問句, 閣下貴更

TOP

唔會拔電出黎...
因為試過幾次唔小心扯甩條火牛線

TOP