outdate怪魔 當前離線
Banned
特級會員
原帖由 630m 於 2009-12-2 10:05 PM 發表 講真如果M記要告既大把人要死,包括你個D用loader個D人 又講到遺反 License個D nfr版係拍賣咪一樣大把人放出來,個D人仲用仟幾蚊買 你講到咁偉大你不如唔好用loader買正版算吧
TOP
91198228 當前離線
中級會員
原帖由 outdate怪魔 於 2009-12-2 22:12 發表 呢d唔係偉大, 迫爆神個post講晒d point, 我唔再重覆講, 你買到米恭喜你囉 你要比$150買條可update key唔阻你 同埋信用卡易捉d定loader易捉d?? 填晒地址ip都唔洗查
原帖由 91198228 於 2009-12-2 11:19 PM 發表 好醒囉:o) 唔多嘈,只係想同你講 買條update key好過用loader,原因係loader比人植入木馬易過自己中
crackcolor 當前離線
SInG_Lee 當前離線
原帖由 crackcolor 於 2009-12-5 00:34 發表 今日收到佢補寄個隻 HK version !! 不過今次得 1 隻 Disc !! 最重要係無左個 COA label !!!!!!!!!!!!!!!!!! 即係無多一個 license !! :hitwal ...
BB仔 當前離線
Banned to Read
進階會員
love89 當前離線
原帖由 BB仔 於 2009-12-5 17:47 發表 一向都只係話會寄過隻hk version 既碟比你... 無話會有extra license bor...
alvin09876 當前離線
初級會員
Man X 690 當前離線
原帖由 alvin09876 於 2009-12-8 22:38 發表 隻WIN7係速遞上門? 咁使唔使本人先簽收得? 如果唔係屋又要本人簽收咁點?
mouseman 當前離線
20歲的戀人
長老會員