原帖由 630m 於 2009-12-2 10:05 PM 發表

講真如果M記要告既大把人要死,包括你個D用loader個D人
又講到遺反 License個D nfr版係拍賣咪一樣大把人放出來,個D人仲用仟幾蚊買
你講到咁偉大你不如唔好用loader買正版算吧


你做25 囉 可能MS送多隻比你

TOP

原帖由 outdate怪魔 於 2009-12-2 22:12 發表


呢d唔係偉大, 迫爆神個post講晒d point, 我唔再重覆講, 你買到米恭喜你囉 你要比$150買條可update key唔阻你
同埋信用卡易捉d定loader易捉d?? 填晒地址ip都唔洗查

好醒囉:o)
唔多嘈,只係想同你講
買條update key好過用loader,原因係loader比人植入木馬易過自己中

TOP

原帖由 91198228 於 2009-12-2 11:19 PM 發表

好醒囉:o)
唔多嘈,只係想同你講
買條update key好過用loader,原因係loader比人植入木馬易過自己中


繼續自我催眠啦
最衰迫爆神個post冇左, 支持部分巴打

[ 本帖最後由 outdate怪魔 於 2009-12-3 00:55 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

今日收到佢補寄個隻 HK version !!

不過今次得 1 隻 Disc !!
最重要係無左個 COA label !!!!!!!!!!!!!!!!!!

即係無多一個 license !!

大家係咪同我一樣 ?????????????

TOP

原帖由 crackcolor 於 2009-12-5 00:34 發表
今日收到佢補寄個隻 HK version !!

不過今次得 1 隻 Disc !!
最重要係無左個 COA label !!!!!!!!!!!!!!!!!!

即係無多一個 license !! :hitwal ...

冇COA係正常, 唔通俾2個授權你?

TOP

原帖由 crackcolor 於 2009-12-5 00:34 發表
今日收到佢補寄個隻 HK version !!

不過今次得 1 隻 Disc !!
最重要係無左個 COA label !!!!!!!!!!!!!!!!!!

即係無多一個 license !! :hitwal ...

一向都只係話會寄過隻hk version 既碟比你...
無話會有extra license bor...

TOP

原帖由 BB仔 於 2009-12-5 17:47 發表

一向都只係話會寄過隻hk version 既碟比你...
無話會有extra license bor...


我想要張win7 label
點解冇嫁.....=-=

TOP

隻WIN7係速遞上門?
咁使唔使本人先簽收得?
如果唔係屋又要本人簽收咁點?

TOP

原帖由 alvin09876 於 2009-12-8 22:38 發表
隻WIN7係速遞上門?
咁使唔使本人先簽收得?
如果唔係屋又要本人簽收咁點?

掛號
我唔知正式規矩係點,但一向都係問你有無呢個人,然後任何人簽個名就算
如果無人係度,佢就會擺張卡落你信箱叫你落去郵局拿

TOP

I got 32-bit DVD yesterday

TOP