路人M 當前離線
初級會員
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-8-15 05:45 發表 3810T ........ 1810T 已知冇 PCI0E 槽同 SIM卡位 加唔到卡
TOP
jycw 當前離線
進階會員
原帖由 路人M 於 2009/8/15 12:46 發表 我覺得問題不大~ su4100同8個hours以上對我黎講已經好夠~^^
原帖由 jycw 於 2009-8-15 13:41 發表 su4100 應該去唔到 8 hours... 我估 5hours 到..
tommyhui 當前離線
中級會員
rockyw 當前離線
Keane 當前離線
Back at Portman Road
元老會
原帖由 scertong 於 2009-8-15 10:46 發表 想問問3810T插左SD 卡后會吾會凸左張卡出泥????
ttboy-max 當前離線
原帖由 De_N_N_iS 於 2009-8-15 05:45 發表 3810T 開 VT http://benyouhui.it168.com/thread-985944-1-1.html 1810T 已知冇 PCI0E 槽同 SIM卡位 加唔到卡
De_N_N_iS 當前離線
攝影,是和自己對話
原帖由 ttboy-max 於 2009-8-15 17:30 發表 ....邊度講1810T無PCI-E槽同SIM卡位呀....之前香港兩本電腦雜誌都講有架喎....... http://benyouhui.it168.com/thread-984936-1-1.html 人地大陸開機文章都見到圖片有sim卡喎....師兄你收到風香港會無呀.....
tyranid 當前離線