如果佢 unblock 返我 account 又畀番嗰個 20% discount 我,有多嘅話我可以讓部畀你 ...
schumy 發表於 2022-8-9 19:00

係喎
你張單搞成點?

而家有番20%優惠
拿拿林重新訂過唔好浪費時間同佢理論

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

呢部華石,你估香港受唔受保丫拿
oled 香港都好似有呢個系列
我係大鋪影相個 d 圖

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 162# 必思


    唔係呢
一向都係8+256gb renew $279
而家加番價去到$329

TOP

今日中午收貨,隻 OLED 好靚,同我部 GIGABYTE AERO 15 OLED KD - 4K MON 比,我覺得D白位更好,主要係 WIN ...
zole 發表於 2022-8-12 22:55


$3k 當買部 OLED 機來齋做 video player 都抵

TOP

呢部華石,你估香港受唔受保丫拿
oled 香港都好似有呢個系列
我係大鋪影相個 d 圖

via HKEPC IR Pro 3.6.1 ...
bobopig 發表於 2022-8-14 16:41



    香港賣嘅係有獨顯版

TOP

咁即係應該用港完定美金?

各位收貨既版友,你地都係送上門?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1 ...
bobopig 發表於 2022-8-14 16:37



    即係港元定美金自己㨂

TOP

香港賣嘅係有獨顯版
必思 發表於 2022-8-14 18:52

呢部冇獨顯咩

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

即係港元定美金自己㨂
必思 發表於 2022-8-14 18:54

邊個 rate 抵 d ?
定要睇銀行?間間手續費又唔同?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

邊個 rate 抵 d ?
定要睇銀行?間間手續費又唔同?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
bobopig 發表於 2022-8-14 19:16



    你覺得邊間抵同又有咭就可以了

TOP

呢部冇獨顯咩  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
bobopig 發表於 2022-8-14 19:16


特價嗰部冇,有就唔係咁嘅價

TOP