bobopig 當前離線
特級會員
如果佢 unblock 返我 account 又畀番嗰個 20% discount 我,有多嘅話我可以讓部畀你 ... schumy 發表於 2022-8-9 19:00
TOP
pauly2k2003 當前離線
進階會員
Miipp 當前在線
今日中午收貨,隻 OLED 好靚,同我部 GIGABYTE AERO 15 OLED KD - 4K MON 比,我覺得D白位更好,主要係 WIN ... zole 發表於 2022-8-12 22:55
必思 當前離線
呢部華石,你估香港受唔受保丫拿 oled 香港都好似有呢個系列 我係大鋪影相個 d 圖 via HKEPC IR Pro 3.6.1 ... bobopig 發表於 2022-8-14 16:41
咁即係應該用港完定美金? 各位收貨既版友,你地都係送上門? via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1 ... bobopig 發表於 2022-8-14 16:37
香港賣嘅係有獨顯版 必思 發表於 2022-8-14 18:52
即係港元定美金自己㨂 必思 發表於 2022-8-14 18:54
邊個 rate 抵 d ? 定要睇銀行?間間手續費又唔同? via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ... bobopig 發表於 2022-8-14 19:16
呢部冇獨顯咩 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) bobopig 發表於 2022-8-14 19:16