本帖最後由 dptinker 於 2019-8-16 08:48 編輯
我想問 HP Pavilion 14 (i5) vs Acer Swift 3 邉部好的?
內顯和 MX250 會差好遠嗎? 兩部都係$5000-$6000 的 ...
ukulele 發表於 2019-8-15 02:20 
個人覺得有獨顯好D
內顯其中一問題係會用ram黎做graphic memory, 大概佔2GB 左右
一部8GB ram 既notebook, 你用內顯就硬生生比人地少兩GB Ram 用
可能開多少少野喺度已經開始慢
當然, 有獨顯但又差唔多價錢, 就要睇佢犧牲左D 乜, 再睇你覺得值唔值了 |