我13號落order,21號朝早已送到上門

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 212# 的帖子

你問我係唔係用CTO訂Win 7?

如果你真係問我呢個問題,我答:唔你,我喺九月買咗部Thinkpad T500.

TOP

唔怪得upgrade唔到啦.. 原來比錯碟我

親愛的的客戶,

感謝您訂購視窗7升級套件。
我們向您發送了升級套件,實發現為繁體中文- 台灣版本。

我們正在準備更換您正確的升級套件(中文繁體-香港)。

一旦您的套件準備好,我們將向您發送托運詳情。

TOP

原帖由 Man X 690 於 2009-11-24 22:44 發表
唔怪得upgrade唔到啦.. 原來比錯碟我

親愛的的客戶,

感謝您訂購視窗7升級套件。
我們向您發送了升級套件,實發現為繁體中文- 台灣版本。

我們正在準備更換您正確的升級套件(中文繁體-香港)。

一旦您的套件準備好,我們將向您發送托運詳情。

=-=
咁都有....

TOP

me2

TOP

原帖由 Man X 690 於 2009-11-24 22:44 發表
唔怪得upgrade唔到啦.. 原來比錯碟我

親愛的的客戶,

感謝您訂購視窗7升級套件。
我們向您發送了升級套件,實發現為繁體中文- 台灣版本。

我們正在準備更換您正確的升級套件(中文繁體-香港)。

一旦您的套件準備好,我們將向您發送托運詳情。

我都收到呢封E-mail喎
但己經裝左,無問題正常使用中喎 ,咁點退呀?
又講講你點樣裝唔到呀?

TOP

我都收到 !!

即係可以無啦啦多左一個 license ??

TOP

原帖由 crackcolor 於 2009-11-25 02:41 發表
我都收到 !!

即係可以無啦啦多左一個 license ??


Logic : yes

TOP

CD are not CD-R,
which is like a retail one.
It needs time to build as there are so many Ultimate version requests suddenly

TOP