直接重裝就可以改做繁體? 因為我問淘寶佢哋話轉唔到
waitung8 發表於 2021-9-4 20:42

當然拉
第一日己經重裝

TOP

當然拉
第一日己經重裝
暴走呆喵 發表於 2021-9-4 20:52



    係咪要買pro 版先得? 因為佢話係單語言

TOP

回覆 192# waitung8

你自己整usb iso 時可以俾你㨂語言,home or pro windows 都無關係的。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 冰水半糖 於 2021-9-5 23:07 編輯
(27-7-21)
痛貼已經到咗(不用再見到醜醜的dell logo)


update bios 1.42
新bios獨顯直連仍然在win校唔到亮 ...
暴走呆喵 發表於 2021-7-16 20:47


想知點樣直連顯卡
BIOS? 準備入手
btw 呢部同港行相同??
https://www.dell.com/en-hk/shop/ ... view=configurations

TOP

想知點樣直連顯卡
BIOS? 準備入手
btw 呢部同港行相同??
冰水半糖 發表於 2021-9-5 22:34

Bios開啟
如果沒
要升級bios

只有3060或以上先有
3050/3050ti係沒的不要買錯

TOP

請問要用5000消費卷  邊度買平D

TOP

5511 同 5515比  會唔會好熱? THX

TOP

回覆 196# hanfield

G15 好似無街貨
要上官網問 sales 價

TOP

Bios開啟
如果沒
要升級bios

只有3060或以上先有
3050/3050ti係沒的不要買錯
暴走呆喵 發表於 2021-9-6 00:37



    BTW 前排 bios 1.4.2 有鑊氣,你有無升?我果陣旅行中避過一劫,而家官網收返咗

TOP

本帖最後由 暴走呆喵 於 2021-9-7 17:40 編輯
BTW 前排 bios 1.4.2 有鑊氣,你有無升?我果陣旅行中避過一劫,而家官網收返咗 ...
fakeman 發表於 2021-9-7 16:53

有什麼問題?

我就知道用電池開機未必一次開到
有時要第二次或者第三次先開到機
仲有gpu直連不能win下較亮度
只能入bios較
Hybid就可以

同埋唔知點解 truboboost個控制唔見左
可能個window我ghost落去拉
不過我通常都熄tubroboost冇所謂 我用notebook既慣性

用左一個月fulload轉片時 己經多了6-10度
之前test100%左右61度 現在85-95%67-70度
我開始懷疑個散熱器真係咁快唔惦
(用一整年就知道了...我根本就唔需要薄機 但係真係冇得揀 什麼都輕量化)
好懷念以前部zbook17 full load係52-60之間 閒置時3X-41度
個散熱器壓得超好 點玩都冇所謂

TOP