暴走呆喵 當前在線
進階會員
直接重裝就可以改做繁體? 因為我問淘寶佢哋話轉唔到 waitung8 發表於 2021-9-4 20:42
TOP
waitung8 當前離線
中級會員
當然拉 第一日己經重裝 暴走呆喵 發表於 2021-9-4 20:52
resistanceohm 當前離線
冰水半糖 當前離線
請問您今天要來點兔子嗎 ... ...
Moderator
(27-7-21) 痛貼已經到咗(不用再見到醜醜的dell logo) update bios 1.42 新bios獨顯直連仍然在win校唔到亮 ... 暴走呆喵 發表於 2021-7-16 20:47
想知點樣直連顯卡 BIOS? 準備入手 btw 呢部同港行相同?? 冰水半糖 發表於 2021-9-5 22:34
hanfield 當前離線
初級會員
usei 當前離線
特級會員
fakeman 當前離線
Bios開啟 如果沒 要升級bios 只有3060或以上先有 3050/3050ti係沒的不要買錯 暴走呆喵 發表於 2021-9-6 00:37
BTW 前排 bios 1.4.2 有鑊氣,你有無升?我果陣旅行中避過一劫,而家官網收返咗 ... fakeman 發表於 2021-9-7 16:53