有冇師兄知道點樣換左開機個小新LOGO佢....有D 核突...

TOP

人仔近期升好多

TOP

抵玩, 兼早左發貨

联想小新Pro16高性能轻薄本 16英寸全面屏笔记本电脑(标压8核R7-5800H 16G 512 ...
Miipp 發表於 2021-5-24 01:18

pro16 真係超抵

上兩個星期買左pro14 i5 後悔

早知買pro16 r7, 只係多幾百蚊

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

pro16 真係超抵

上兩個星期買左pro14 i5 後悔

早知買pro16 r7, 只係多幾百蚊

via HKEPC IR Pro 3.6.1  ...
chiugcc 發表於 2021-5-29 23:07



學生表示等緊pro 14 r7 5000樓下
pro 16 太重

TOP

回復 194 #oneofthem

Asus 果部4500人仔,2.8k oled靚過lenovo

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 oneofthem

Asus 果部4500人仔,2.8k oled靚過lenovo

via HKEPC Reader for Android
mkfkenneth 發表於 2021-5-31 09:30



D port

TOP

D port
oneofthem 發表於 2021-5-31 10:25


主要係個電源, 獨顯機重用圓頭唔係 type-c, 同埋插右邊唔理想

TOP

本帖最後由 akitohk 於 2021-6-1 10:13 編輯

JD 有5000-500 既券拎
https://pro.jd.com/mall/active/2 ... BWXVXw2M/index.html
基本睇左幾部都用到,有無貨另計

不過突然之間唔知買邊部好
食飯時再睇下

我自已本身想等多d用H45既機再睇
但咁減500又好吸引

TOP

JD 有5000-500 既券拎

基本睇左幾部都用到,有無貨另計

不過突然之間唔知買邊部好
食飯時 ...
akitohk 發表於 2021-6-1 10:11


d 500, 188 券好筍

TOP

JD 有5000-500 既券拎

基本睇左幾部都用到,有無貨另計

不過突然之間唔知買邊部好
食飯時 ...
akitohk 發表於 2021-6-1 10:11


已經用左張 188 券買 router

https://www.hkepc.com/forum/redi ... 96&pid=40402242

TOP