原帖由 jycw 於 2009-8-11 20:06 發表


J 記 chips :(

係慢D架啦, 不過平D嘛

TOP

原帖由 Keane 於 2009-8-11 19:16 發表
用後感: 幾抵用, 方便 (有Clone Disk software, 2.5吋盒仔)
誠意推介

Clone Disk software?
直接OS Disk to Disk之後上SSD boot機就ok?

TOP

原帖由 tyranid 於 2009-8-11 22:15 發表

Clone Disk software?
直接OS Disk to Disk之後上SSD boot機就ok?


我先將SSD放入盒仔, 加USB Cable, 駁notebook
再將隻clone disc 放入 Ext BD-Rom 開機
執行隻software 之後, 將HDD data Clone 入SSD
然後熄機拆走HDD換入SSD
Done!
完全係無痛升級, 半個鐘都唔駛

TOP

而家變左粒U最弱
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

借post一問~
請問各位可以話下比我知~
1410t  同埋  1810t
有咩關係或者分別??
我想買/等 timeline 系列既 11.6吋ver~
咁邊部會勁d ??
thank you all very much~~~

TOP

原帖由 Keane 於 2009-8-11 22:30 發表


我先將SSD放入盒仔, 加USB Cable, 駁notebook
再將隻clone disc 放入 Ext BD-Rom 開機
執行隻software 之後, 將HDD data Clone 入SSD
然後熄機拆走HDD換入SSD
Done!
完全係無痛升級, 半個鐘都唔駛


請問換完之後個2.5吋盒仔可以用返黎包住原本既HDD用嗎(當作外置HDD)??
thx~~

TOP

原帖由 路人M 於 2009-8-11 23:06 發表


請問換完之後個2.5吋盒仔可以用返黎包住原本既HDD用嗎(當作外置HDD)??
thx~~

當然可以

TOP

從手指抄2.25GB既files 入 SSD,
需時2分02秒
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 路人M 於 2009-8-11 23:03 發表
借post一問~
請問各位可以話下比我知~
1410t  同埋  1810t
有咩關係或者分別??
我想買/等 timeline 系列既 11.6吋ver~
咁邊部會勁d ??
thank you all very much~~~

1410用celeron m 723
1810用su4100

TOP

原帖由 Keane 於 2009-8-11 23:24 發表
從手指抄2.25GB既files 入 SSD,
需時2分02秒

usb 2x mb /s 好正常
普通野都做到

TOP