提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 9# 蔡小稀


    ducky買得呢部野不如再加返隻手感OK的

TOP

回覆 1# 蔡小稀


    樓主我睇左好多網站講部機出現同様問題
部機個電池以經係Wear level 31%
我自己都唔知點好

TOP

好靚, 我都想買番部

TOP

好靚,  我都想買番部
wind29 發表於 2014-8-19 19:40


我反而想沖部外星人,不過無米.....

TOP

回覆 15# mobplay1


    外星人
30K +

TOP

回覆 16# wind29
是,太貴了。

TOP

回覆  wind29
是,太貴了。
mobplay1 發表於 2014-8-19 20:57



    不過佢保養好

TOP

不過佢保養好
wind29 發表於 2014-8-19 20:58

得個一年.......

TOP

得個一年.......
mobplay1 發表於 2014-8-19 21:05



    1年咋咩?
我FD買左外星人係度晒命
一陣去笑9佢

TOP