提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

吹水免費的

大家都有唔同既講法...
jackylo9319 發表於 2012-8-31 17:14

TOP

剛買咗部內置電池的Sony notebook, 電源管理程式內建議, 如經常駁火牛供電, 在電池電量剩下低於50%時, 設定 ...
grlucky7 發表於 2012-9-1 01:56

即係唔好俾飽飯佢食

TOP

我之前係mobile01見過, 有人話設定上限係95%, 低過85%就充

咁想問下而家我長放屋企, 應該係到大約40%就插電源充, 定係長插到95% ?

TOP

我之前係mobile01見過, 有人話設定上限係95%, 低過85%就充

咁想問下而家我長放屋企, 應該係到大約40%就插 ...
jackylo9319 發表於 2012-9-5 11:21



長插,兩個星期~一個月先放電一次就夠o架喇!(放40~50%)

e家d notebook 唔會同你差爆電,自動會dis-差.

PS:其實當手機咁用最好,唔洗煩.

TOP

內置電既notebook..Acer M5..有無其他programme 係電源管理程式?

TOP

同埋損耗幾多個%到先可以囉機去比人換電...@@

TOP

NB電池內置
programme SET 左 電低過35% 先會充電, 充到95% STOP
係HM 的話一開機就插濕電

TOP

Acer有電池內置programme?

TOP

NB電池內置
programme SET 左 電低過35% 先會充電, 充到95% STOP
係HM 的話一開機就插濕電 ...
夢雪影 發表於 2012-9-5 16:53

Thinkpad的話, 都可以拆電池出黎, ONLY插濕電行 ?

TOP