冒險王 當前離線
Banned
TOP
java2 當前離線
進階會員
大家都有唔同既講法... jackylo9319 發表於 2012-8-31 17:14
jackylo9319 當前離線
中級會員
剛買咗部內置電池的Sony notebook, 電源管理程式內建議, 如經常駁火牛供電, 在電池電量剩下低於50%時, 設定 ... grlucky7 發表於 2012-9-1 01:56
6seven 當前離線
我之前係mobile01見過, 有人話設定上限係95%, 低過85%就充 咁想問下而家我長放屋企, 應該係到大約40%就插 ... jackylo9319 發表於 2012-9-5 11:21
winson021388 當前離線
初級會員
夢雪影 當前離線
NB電池內置 programme SET 左 電低過35% 先會充電, 充到95% STOP 係HM 的話一開機就插濕電 ... 夢雪影 發表於 2012-9-5 16:53