W.H.Y. 當前離線
中級會員
今天中午收到貨了 , 260美金無得輸 , 明天出去買條4gb ram 記夠用 BigLaw 發表於 2019-12-7 00:04
TOP
indyyeung 當前離線
回覆 indyyeung 點解~~~ sandman.t 發表於 2019-12-6 22:29
係無得輪好抵玩, 比我prime day 買時再平 $10 +免運費, 之不過又好諷刺, 留意下機底係寫made in china, ... W.H.Y. 發表於 2019-12-7 10:23
Coolkit 當前離線
sandman.t 當前離線
winsel 當前離線
進階會員
梗係唔好買4g, 遲早變雞肋,直接買一氣16G或者1條8g 頂住好過。不過最好16G 起碼保值 ... winsel 發表於 2019-12-7 18:59
john2000 當前離線
回覆 indyyeung 8GB 咩價錢? john2000 發表於 2019-12-7 22:07
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員