回覆  ernestjai


反而怕底板用吾用到過3年,間間都系咁砌出來,行WIN ,但暫時用左20日到,文書用CPU ,HARD ...
Basecc 發表於 2018-9-5 16:29


一體式底板仲易瓜
一般式已經又大塊,又多位散熱
應該比較安全

TOP

有無ching 知啲部機個VGA/Hdmi 駁external mon 最高幾多resolution?  又唔見佢有display port

TOP

明日送一部新SU01來,收回漏光
之後再分享成果

TOP

明日送一部新SU01來,收回漏光
之後再分享成果
hkmand001 發表於 2018-9-6 18:54



    收到新一部機
https://ibb.co/jemzZe
相比之前的一部
https://ibb.co/fGLj4e

漏光情況大為減少。我是滿意的

TOP

又到數缺點時間

散熱風扇對正個位無開孔,用隔黎元件既開孔位,順便當吹埋?
抽風變左由鍵盤面抽入,面對正風扇個位幾涼下

TOP

又到數缺點時間

散熱風扇對正個位無開孔,用隔黎元件既開孔位,順便當吹埋?
抽風變左由鍵盤面抽入,面對 ...
rfdingo 發表於 2018-9-7 22:06



    仲有下面腳不夠高,
放檯面下面完全不能散熱
開機5分鐘,已經明顯感覺到整部機熱力

TOP

回覆 123# rfdingo


    有得set 風扇speed, 我試過set 100% fan 都幾嘈

TOP

收到新一部機
https://ibb.co/jemzZe
相比之前的一部
https://ibb.co/fGLj4e

漏光情況大為減少。我 ...
hkmand001 發表於 2018-9-7 18:53

你新果部同我果部差唔多,睇來都唔駛換啦。

TOP

回覆 136# hkmand001


    我同意改善機底高度以改善散熱,所以我又使$$


換任何機又可重用
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

喱部抵玩

via HKEPC Reader for Android

TOP