jycw 當前離線
進階會員
原帖由 ottoho 於 2009/9/5 13:45 發表 我都買咗啦, cash price $4780 , 2GB DDR2, 250GB HD 黑色, 輕身..正 部 gigabyte M1022 netbook 可以打入冷宮
TOP
路人M 當前離線
初級會員
原帖由 ottoho 於 2009-9-5 13:45 發表 我都買咗啦, cash price $4780 , 2GB DDR2, 250GB HD 黑色, 輕身..正 部 gigabyte M1022 netbook 可以打入冷宮
原帖由 jycw 於 2009-9-5 13:53 發表 SSP?
garyu 當前離線
中級會員
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
ksk 當前離線
原帖由 jycw 於 2009-9-5 15:18 發表 剛剛快速行左! 好似得一間有!!! 價就聽到有人買即場unboxing $4680
原帖由 路人M 於 2009-9-5 15:42 發表 即係點>