其實1810T同佢效能差幾遠??今日e-zone講1810T只係快atom 20%....咁3810T會唔會好過1810T....仲有3810T係咪可以自己加3.5G模組?

TOP

原帖由 ttboy-max 於 2009-7-22 19:42 發表
其實1810T同佢效能差幾遠??今日e-zone講1810T只係快atom 20%....咁3810T會唔會好過1810T....仲有3810T係咪可以自己加3.5G模組?

SU3500快Atom N270 100%

TOP

有時覺得d電腦書真係信唔過...亂黎

[ 本帖最後由 tommy913 於 2009-7-23 03:55 編輯 ]

TOP

快幾多睇benchmark最實際..

TOP

回覆 112# 的帖子

我見e-zone做1810T個PCMARK05係2120...東芝部NB200行N280@1.6G得分係1529...即係SU3500都係快N280 40%到咋

TOP

終於都頂唔住敗左一台返黎,現金價$4990。

個mon同EEEPC比好似冇咁好睇,仲有個keyboard唔太慣,慣左901既細size keyboard而家反而要重新適應。

不過已經跌到去under $5000實在估唔到,睇到佢開價實在係太難再忍手喇……haha~~~~

TOP

原帖由 ttboy-max 於 2009-7-23 16:19 發表
我見e-zone做1810T個PCMARK05係2120...東芝部NB200行N280@1.6G得分係1529...即係SU3500都係快N280 40%到咋

1810T 咁快出左LA咩....
本友會已經有 3810TG 拆機....PCB 成塊唔同....

TOP

原帖由 chi_waihk 於 2009-7-26 21:40 發表
終於都頂唔住敗左一台返黎,現金價$4990。

個mon同EEEPC比好似冇咁好睇,仲有個keyboard唔太慣,慣左901既細size keyboard而家反而要重新適應。

不過已經跌到去under $5000實在估唔到,睇到佢開價實在係太難再忍手喇……haha~~~~


嘩! 跌穿 $5k 喇 腦場價? 同 netbook 差唔多價

TOP

Actually, 香港有3810TG未?
(Su3500, 4Gb Ram 320GB HDD Vista Home Premium)

[ 本帖最後由 scertong 於 2009-7-27 13:46 編輯 ]

TOP

原帖由 chi_waihk 於 2009-7-26 21:40 發表
終於都頂唔住敗左一台返黎,現金價$4990。

個mon同EEEPC比好似冇咁好睇,仲有個keyboard唔太慣,慣左901既細size keyboard而家反而要重新適應。

不過已經跌到去under $5000實在估唔到,睇到佢開價實在係太難再忍手喇……haha~~~~


穿 5K, 邊到咁平呀 ?

TOP