ttboy-max 當前離線
進階會員
TOP
tyranid 當前離線
原帖由 ttboy-max 於 2009-7-22 19:42 發表 其實1810T同佢效能差幾遠??今日e-zone講1810T只係快atom 20%....咁3810T會唔會好過1810T....仲有3810T係咪可以自己加3.5G模組?
tommy913 當前離線
kelvinka 當前離線
chi_waihk 當前離線
中級會員
De_N_N_iS 當前離線
攝影,是和自己對話
原帖由 ttboy-max 於 2009-7-23 16:19 發表 我見e-zone做1810T個PCMARK05係2120...東芝部NB200行N280@1.6G得分係1529...即係SU3500都係快N280 40%到咋
chowsingsing 當前離線
原帖由 chi_waihk 於 2009-7-26 21:40 發表 終於都頂唔住敗左一台返黎,現金價$4990。 個mon同EEEPC比好似冇咁好睇,仲有個keyboard唔太慣,慣左901既細size keyboard而家反而要重新適應。 不過已經跌到去under $5000實在估唔到,睇到佢開價實在係太難再忍手喇……haha~~~~
scertong 當前離線
palmzac 當前離線