VGA 你可以買460 768MB, 至少要呢張先值得升級

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係我唔好,大家都係幫緊我,thanks

另外問,呢塊板ok嗎
MSI 880GM-E41 $5百左右

TOP

係我唔好,大家都係幫緊我,thanks

另外問,呢塊板ok嗎
MSI 880GM-E41 $5百左右 ...
zeit2 發表於 2010-10-20 13:46



    無問題

TOP

VGA 你可以買460 768MB, 至少要呢張先值得升級
實頭 發表於 2010-10-20 13:39



    agree

TOP

我覺得予其用甘多$昇級MB,CPU,RAM
不餘CPU昇至Q9400同DISPLAY至460,已經夠玩多1,2年
而且可以保留MB同4 GB RAM
不過換460,火牛都要換............

TOP

我覺得予其用甘多$昇級MB,CPU,RAM
不餘CPU昇至Q9400同DISPLAY至460,已經夠玩多1,2年
而且可以保留MB同4 GB  ...
FabreKC 發表於 2010-10-21 00:15



    要升AMD基本上剩係買板U已夠.

TOP

945而家無貨,955重低D

TOP

我覺得予其用甘多$昇級MB,CPU,RAM
不餘CPU昇至Q9400同DISPLAY至460,已經夠玩多1,2年
而且可以保留MB同4 GB  ...
FabreKC 發表於 2010-10-21 00:15


舊板, U, 4G RAM 仲可以放出去

TOP

回復 19# singsing2010


但都係用多左$
而且945同Q9400差唔多

TOP