Brainstomer 當前離線
Banned
TOP
yanchoki 當前離線
進階會員
真係唔明睇電視都可以嘈交 kofz 發表於 2015-12-23 22:05
yugioh1 當前離線
中級會員
domon 當前離線
kofz 當前離線
特級會員
回覆 kofz 你有冇睇咖,每個電視台 90% 節目都有字幕.仲係不同字體不同顔色,大大隻咁撻起度. ... domon 發表於 2015-12-24 13:31
回覆 kofz 儍佬..我話個節目本身D 大字幕呀,無論佢哋講乜嘢介紹D 乜嘢都大大個字起畫面度打出嚟咖嘛.咁 ... domon 發表於 2015-12-24 13:40
DickyCheng 當前離線
回覆 kofz 有時在內地或曼谷的酒店房內收看呢個 NHK 台,書質真係好唔掂. domon 發表於 2015-12-24 13:31
大陸播個d應該都係analog所以畫質差掛 嬲tv睇畫質尚算可以 係唔知邊間會死/貴到離譜食炒價/免費源唔知幾 ... DickyCheng 發表於 2015-12-26 20:24
Touch wood 講句. 自 11 月起我睇日本嘢比起以前仲靚仔咗 tim. 因為我將佢影像輸出插入 4K 2160i 升頻超 ... domon 發表於 2015-12-26 20:48