提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

真係唔明睇電視都可以嘈交
kofz 發表於 2015-12-23 22:05
條ryan 9無端端走入黎亂吠啫,可惜佢比人屏蔽咗,睇唔到佢d偉倫。我諗佢平時用咗好多個30秒黎做無謂野

TOP

回覆 84# kofz

TOP

本帖最後由 domon 於 2015-12-24 13:34 編輯

回覆 89# kofz
有時在內地或曼谷的酒店房內收看呢個 NHK 台,書質真係好唔掂.

TOP

回覆  kofz
你有冇睇咖,每個電視台 90% 節目都有字幕.仲係不同字體不同顔色,大大隻咁撻起度. ...
domon 發表於 2015-12-24 13:31

你部貴野梗有

一般iptv冇得比你簡有冇字幕

基本上都係關左

TOP

回覆 95# kofz

儍佬..我話個節目本身D 大字幕呀,無論佢哋講乜嘢介紹D 乜嘢都大大個字起畫面度打出嚟咖嘛.咁對學日文已經幫助好大啦.

TOP

回覆  kofz

儍佬..我話個節目本身D 大字幕呀,無論佢哋講乜嘢介紹D 乜嘢都大大個字起畫面度打出嚟咖嘛.咁 ...
domon 發表於 2015-12-24 13:40

我誤會左,明白了

TOP

回覆  kofz
有時在內地或曼谷的酒店房內收看呢個 NHK 台,書質真係好唔掂.
domon 發表於 2015-12-24 13:31



大陸播個d應該都係analog所以畫質差掛
嬲tv睇畫質尚算可以
係唔知邊間會死/貴到離譜食炒價/免費源唔知幾時玩完/lag既時候我自己就join左來睇住先

依家大陸連動漫d網都因為有公司買左版權開始掃都唔知幾時先復活

TOP

本帖最後由 domon 於 2015-12-26 20:49 編輯
大陸播個d應該都係analog所以畫質差掛
嬲tv睇畫質尚算可以
係唔知邊間會死/貴到離譜食炒價/免費源唔知幾 ...
DickyCheng 發表於 2015-12-26 20:24


Touch wood 講句. 自 11 月起我睇日本嘢比起以前仲靚仔咗 tim.
因為我將佢影像輸出插入 4K 2160i 升頻超解像解碼器內然後再駁入有光輝度 panel 的  Hexa Chroma
Drive 色彩表現的 4K TV 度睇.

TOP

Touch wood 講句. 自 11 月起我睇日本嘢比起以前仲靚仔咗 tim.
因為我將佢影像輸出插入 4K 2160i 升頻超 ...
domon 發表於 2015-12-26 20:48

你部貴價專機冇回看功能?所以要用錄影機?

TOP