CarmenMe  在 2005-4-1 10:58 發表:

d 膠版係邊到買?
重有你用咩痴埋佢?
係喎~

TOP

Ksana  在 2005-4-1 12:24 PM 發表:

平好多, 尋日去香港仔果間膠片鋪問過30" x 20" x 3mm既透明膠片都要$100

幫我買d得ma


我果塊,60X30X4mm$12

TOP

想問個case 如何固定張 PCI card?
插 MON 線時好易撬起張 card..

:confused::confused:

[ Last edited by 小南 on 2005-4-1 at 01:11 PM ]

TOP

小南  在 2005-4-1 12:39 PM 發表:

想問個case 如何固定將 PCI card?
插 MON 線時好易撬起將 card..

:confused::confused:


我唔係好用力咋

TOP

3e3e3e  在 2005-4-1 11:57 AM 發表:

Ya,佢ge主題:
PS2 PC


愈睇愈覺得型
冇咗side 位個把fan 仲型

TOP

要散熱嘛
但都可以用1u server蝸牛扇

TOP

嶨己DIY可以慳好多位

TOP

ericko  在 2005-4-1 12:44 PM 發表:

愈睇愈覺得型
冇咗side 位個把fan 仲型


都唔係ar~
幾有暴力美ar:DEV:

TOP

KSC  在 2005-4-1 12:46 PM 發表:

要散熱嘛
但都可以用1u server蝸牛扇


效能唔及佢E+直接吸外面D冷空氣

TOP

3e,你

TOP