jimmyhahahk 當前離線
特級會員
CarmenMe 在 2005-4-1 10:58 發表: d 膠版係邊到買? 重有你用咩痴埋佢?
TOP
abcd9kkk 當前離線
進階會員
Ksana 在 2005-4-1 12:24 PM 發表: 平好多, 尋日去香港仔果間膠片鋪問過30" x 20" x 3mm既透明膠片都要$100 幫我買d得ma
小南 當前離線
中級會員
小南 在 2005-4-1 12:39 PM 發表: 想問個case 如何固定將 PCI card? 插 MON 線時好易撬起將 card.. :confused::confused:
ericko 當前離線
3e3e3e 在 2005-4-1 11:57 AM 發表: Ya,佢ge主題: PS2 PC
KSC 當前離線
白河命
元老會
Ksana 當前離線
3e3e3e 當前離線
唯美主義
ericko 在 2005-4-1 12:44 PM 發表: 愈睇愈覺得型 冇咗side 位個把fan 仲型
KSC 在 2005-4-1 12:46 PM 發表: 要散熱嘛 但都可以用1u server蝸牛扇