原帖由 薯餅v.v 於 2009-4-15 19:54 發表

parrallel port 的


我以前都係用parrallel port 的,但係而家D底板己經不再提供所以咪轉用USB而且可以從USB中取電內置和外置都得

TOP

原帖由 Offer 於 2009-4-15 21:34 發表


我以前都係用parrallel port 的,但係而家D底板己經不再提供所以咪轉用USB而且可以從USB中取電內置和外置都得

c兄咁叻  可吾可以設計一條parrallel port 轉USB 因為現在除左這種CLCD 之外,還有GLCD 我想試試呢 但我只有一部NOTEBOOK 而且沒有parrallel port

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-4-15 21:40 發表

c兄咁叻  可吾可以設計一條parrallel port 轉USB 因為現在除左這種CLCD 之外,還有GLCD 我想試試呢 但我只有一部NOTEBOOK 而且沒有parrallel port


呢咪已經造左出來,個USB已轉了8隻data腳及3隻信號控掣腳LCD重加左背光控掣,如果你買市面上的USB to printer port cable反而Smartie 5.4唔support



[ 本帖最後由 Offer 於 2009-4-15 21:51 編輯 ]

TOP

我指的是用係Graphics LCD 的usb 介面

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-4-15 21:59 發表
我指的是用係Graphics LCD 的usb 介面



呢個唔難!但係出D字會好大隻同埋只有4 X 16字,只可出指定圖型(可能好慢),可能可以出到大部份的簡體中文同少部份繁體中文(4 X 8字)

TOP

原帖由 Offer 於 2009-4-10 10:31 PM 發表

4行 X 20字亦已成功完成

829046


老友,4X20賣唔賣?PM我

我想知邊度有得學電路板D野?你幅圖我完全睇唔明,
我都想自己買料玩,以前DT堂都冇依家野玩

TOP

原帖由 inori 於 2009-4-17 13:54 發表


老友,4X20賣唔賣?PM我

我想知邊度有得學電路板D野?你幅圖我完全睇唔明,
我都想自己買料玩,以前DT堂都冇依家野玩


學電路板 工人俱樂部 和 中華無線電 都有

仲有書

[ 本帖最後由 Offer 於 2009-4-17 15:45 編輯 ]

TOP

原帖由 Offer 於 2009-4-17 15:38 發表


學電路板 工人俱樂部 和 中華無線電 都有

仲有書

C兄推介幾本書黎

TOP

原帖由 薯餅v.v 於 2009-4-17 16:23 發表

C兄推介幾本書黎


around 300 B/F Golden

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP