可以只買cp2102塊板嗎?
多少錢?

[ 本帖最後由 lawhun0083 於 2009-4-11 12:14 編輯 ]

TOP

想問吓128x64可以用到嗎?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 kkepic 於 2009-4-11 19:56 發表
想問吓128x64可以用到嗎?
829584


我呢個DIY Project 只可用字行符型LCM e.g 2 X 16,4 X20 .......

點陣128X64其實是可以的,不過我呢片PCB唔support 及program要重寫,重有的是出4X16字 D字好大隻

TOP

USB-CP2102-TTL 是係自製

整埋在 main PCB第二時做左其他玩意便不能轉用,而且我D朋友焊CP2102 D腳有困難,又要放大鏡又要手功好 佢地係又想自已焊kit玩

我今次設計是所有腳位都係相隔100mil 所以可插入萬用板作其他用途作測試,因為一打板就唔可以少量,至少都要20片以上,所以咪分開佢lor



原帖由 Joe_Black 於 2009-4-9 13:09 發表
USB-CP2102-TTL 是淘寶成品 定係 你自製?
如是自製, 點解唔整埋在 main PCB?
如是成品, 請問有無 link 可以自購?

Thanks

TOP

Some C Hing ask me to help them for QFN soldering, please refer to below video

How to Solder to a QFN 0.5mm

http://www.youtube.com/watch?v=qaMPp_5tXSY

TOP

請問各位C Hing 知唔知那個網站有恆生指數的RSS,因為個USB LCD + Smatrie 系可支援RSS,我想佢出恆生指數


TOP

d pcb 去邊到搵人印??

TOP

原帖由 ivan_00 於 2009-4-12 22:52 發表
d pcb 去邊到搵人印??


check PM

TOP

想問下呢,Display GE資料係咪一定係電腦資訊?
有冇得自己set D字,等佢好似走馬燈0甘 Roll?

TOP

原帖由 aqqa 於 2009-4-14 16:40 發表
想問下呢,Display GE資料係咪一定係電腦資訊?
有冇得自己set D字,等佢好似走馬燈0甘 Roll?



有得自己set D字,等佢好似走馬燈0甘 Roll

TOP