提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

因為好少要摺咁大件,12寸整配件就0岩哂啦
A君 發表於 2010-2-10 16:59


都係嘅,料大 DIY 都未必開到﹗

TOP

我諗除左做ATX箱之外無乜可能用到咁大

TOP

因為好少要摺咁大件,12寸整配件就0岩哂啦
A君 發表於 2010-2-10 16:59



12" 摺到itx 機箱摺到小配件...已經好好用了

TOP

有一點未明白,兩個軸心是否用鋼螺絲便可?

TOP

成為diyforce 成員就可以借用工具,一般會員就要睇活躍度啦
A君 發表於 10-2-2010 14:17



    借機踢人入會

TOP

橫豎造開咪睇下邊 d 老友有興趣嘛,收返成本價架咋,分享重要 d
A君 發表於 10-2-2010 15:39


我要我要!!!
係唔係可以有埋發熱線^o^

TOP

我要我要!!!
係唔係可以有埋發熱線^o^
大魚兒 發表於 10/2/2010 19:19


唔係

TOP

唔係
A君 發表於 10-2-2010 20:24


強烈建議生產商新增有發熱線版本!!!

另問...其實可唔可以吹軟左d膠再摺??

TOP

awasome tooling.

TOP