回覆 30# 的帖子

不過我都係會用tablet 囉.,,..,,
塊touch 放係desktop 度吊手咁

TOP

multi-touch等下等下, 都好似等左幾年了.

TOP

一d都唔新手…高手向…
勁呀師兄!

TOP

猴腮雷呀
神手級的麻!!!
可以的話
可以嘉我及時通嗎?
我好多問題想請你幫忙
a4791851@yahoo.com.tw
感恩

TOP

GOD JOB BUDDY , THANKS FOR SHARING

TOP

都差5多拉,15" 17"一樣價,計埋運費匯率~5字開頭拉
可以考慮紅外仲平過單點電阻 ...
tamtsin038 發表於 2009-11-16 19:48



    早幾日我係TB訂左一塊15, (17貴20元) 都係200人仔~

TOP

塊touch panel ssp 有冇得賣嫁?
我唔方便係TB買

TOP

本帖最後由 johnchan00 於 2010-8-12 13:56 編輯
早幾日我係TB訂左一塊15, (17貴20元) 都係200人仔~
ofaitech 發表於 2010-8-11 13:13



TB搵到都係 arround 550人仔, 可唔可以我PM邊間咁有平 ?

TOP

唔好意思~看錯左~
原來你講緊multi touch 5字

我個塊係5線電阻

TOP

唔好意思, 想問下係咪冇19寸4:3 touch panel? 我search Taobao 揾過揾唔到...

TOP