支持DIY! good!!

TOP

砌得好靚好有心機....
平時如果我要砌野試野, 多數都係攤幾個紙盒係度~~
放晒上去砌好, 開把屋企風扇吹住就算~~

TOP

曾幾何時都有諗過整....不過最尾give up 左, 冇時間攪..

TOP

支持DIY!
DIY萬歲!

TOP

想知點樣整架?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

包住哂D線..好正..

TOP

好欣賞d人自己diy..
遲d我都要試下先得

TOP

甘拜下風 !!!

TOP

可唔可以upload返D圖??睇唔到

TOP