Z高達-HI 當前離線
中級會員
原帖由 lucas 於 2009-6-23 14:24 發表 真係幾簡單喎. 以前怕煩唔試, 而家真係想玩吓.
TOP
bibilubi 當前離線
進階會員
原帖由 tom001 於 2009-6-23 01:40 發表 其實傷唔傷部printer 我都試過玩過但好似好傷部printer 因為d paper唔食碳粉之後整到d碳粉留左係部機度 要印多幾張野部print先正常番 唔記得講tim...........係整到print出黎果幾張paper好似影印咁灰灰地黑黑地
oo0t0oo 當前離線
dino_lo 當前離線
ahuo 當前離線
原帖由 oo0t0oo 於 2009-6-23 18:28 發表 用紙點樣可以轉印到. 想學下
dulllou 當前離線
wcfa 當前離線
初級會員
love_04 當前離線
peterkk0437 當前離線
raymondchan338 當前離線
原帖由 Clive68000 於 2009-6-23 01:10 發表 超級搵笨,d紙根本係人地打印完 label 唔要d垃圾, 去文具舖買份 "AAlabel" 都係 $5至 $10蚊都有十張可以用.