原帖由 lucas 於 2009-6-23 14:24 發表
真係幾簡單喎. 以前怕煩唔試, 而家真係想玩吓.

係都幾簡單架!你只要識係電腦上畫底板,就得架啦!
如果唔識係電腦上畫底板可以去埋到睇下!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
我都係到學架!

TOP

原帖由 tom001 於 2009-6-23 01:40 發表
其實傷唔傷部printer
我都試過玩過但好似好傷部printer
因為d paper唔食碳粉之後整到d碳粉留左係部機度
要印多幾張野部print先正常番
唔記得講tim...........係整到print出黎果幾張paper好似影印咁灰灰地黑黑地
投影片都係咁印

TOP

回覆 18# 的帖子

用紙點樣可以轉印到.

想學下

TOP

我有用過文具店買的 黃色label 底紙, 不過唔work, 好似係AA LABEL 不是 A lablel, laser label 紙也試過吓, 不過只有試過laser 的一part, 未有時間試蝕板
網上有西人話用 ink jet 用的 相紙, 未有時間去試

人地唔要的xx,唔代表要唔洗錢送比你用,價錢合就幫襯,....easy man

TOP

原帖由 oo0t0oo 於 2009-6-23 18:28 發表
用紙點樣可以轉印到.

想學下

http://bbs.yleee.net/viewthread. ... =%C8%C8%D7%AA%D3%A1

仲有其他方法
http://bbs.yleee.net/viewthread. ... =%C8%C8%D7%AA%D3%A1

TOP

自己蝕 PCB 因為我只有 inkjet printer 而且我多數只會整極簡單的layout, 所以我係咁做的 :

- print 落普通紙
- 將紙舖落敷銅片, 用手磨機仔裝鑽咀跟住紙的開窿位轉晒d 窿先, 再用 marker 玩連線遊戲..
- 蝕板
- 禮成

TOP

可以係文具店買廣告膠,8元一尺X1.5米,德國製做
效果應該最好

[ 本帖最後由 wcfa 於 2009-6-24 09:34 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

good post

TOP

廣告膠個樣係點既??

TOP

原帖由 Clive68000 於 2009-6-23 01:10 發表


超級搵笨,d紙根本係人地打印完 label 唔要d垃圾,
去文具舖買份 "AAlabel" 都係 $5至 $10蚊都有十張可以用.


丫呼個度人地都係賣$15蚊十張 A4 size ,睇見樓主效果好好,怕乜俾人賺少少.

[ 本帖最後由 raymondchan338 於 2009-6-24 12:22 編輯 ]

TOP